Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vinterflyplass GOMFK.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Syntes strengt tatt at en moderator burde fjernet hele denne tråden!

    Å lese om at dere driver og snik-koser dere med stripe, flyging og trivelig selskap og skryting over en kaffekopp mens vi andre vasser rundt i slaps uten noen vinterflyplass er deprimerende...
    I mine øyne burde dere avstå fra slikt, og i solidaritet med oss andre holde dere til å drømme om våren og tørre striper igjen. Ikke nok med at stripa dere har lagt ned en bråta med jobb på har gitt mye glede for mange. I tillegg ser det ut til at dere kan få flere dagers glede av isen! Hmmmrrrpffp.

    (Misunner dere litt, og tar lua av i respekt for dugnadsånden)
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • det var så godt skrevt joo he he
      arvid

      Comment


      • Originally posted by joo
        Syntes strengt tatt at en moderator burde fjernet hele denne tråden!

        Å lese om at dere driver og snik-koser dere med stripe, flyging og trivelig selskap og skryting over en kaffekopp mens vi andre vasser rundt i slaps uten noen vinterflyplass er deprimerende...
        I mine øyne burde dere avstå fra slikt, og i solidaritet med oss andre holde dere til å drømme om våren og tørre striper igjen. Ikke nok med at stripa dere har lagt ned en bråta med jobb på har gitt mye glede for mange. I tillegg ser det ut til at dere kan få flere dagers glede av isen! Hmmmrrrpffp.

        (Misunner dere litt, og tar lua av i respekt for dugnadsånden)
        Hehe
        Får vel ta en tur etter et kjapt møte på skolen i mårra tenker jeg
        Finne en anna plass med litt mindre turbulens. Vind er jo uansett bare å fly igjennom... Blir sikkert like fint vær i mårra

        Kom på at jeg glemte å starte timeren på radioen i starten. Dvs. at jeg nok fløy nærmere 7 enn 6 minutter. Ladinga i etterkant viste 1900mAh så da havner jeg nok på oppunder 10 minutter aktiv flyging pr. lading.

        Vi som har vært på stripa å flydd kan nok sende en stor takk til Karl for glimmrende vedlikehold av stripa.

        Minner om at vi avventer svar på henvendelse til de lokale fullsize gutta når det gjelder lån av stripe til stevne vårt, som i så fall blir en dag (slik det alltid har vært). Har hørt at noen tror det er helt avlyst, bare derfor jeg nevner det. Blir det stripe blir det stevne som tidligere år.
        Espen Melby

        :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

        Comment


        • Originally posted by esmel
          Hvis det bare kunne komme noen dager med minusgrader nå så har vi einas lengde x bredde å fly på. All snøen er nå borte, med unntak av inn mot land der hvor vi har hatt stripa. Det er kun overvann der hvor det er snø. De andre stedene har det frosset såpass at det bare er litt forsiktig knitring i isen enkelte steder når jeg trasker over den med mine 80kg. Noen netter med minusgrader så tenker jeg det er helt knall isforhold.
          Det hadde vært fint med is i påsken (ikke bare i drinken). Vi fløy på Eina for 2 år siden, og den påsken ble betegnet som (Best ever). Hvis vi har is, vil nok påsken være preget av flydur. Regner med at det da blir tilstrømning fra fjern og nær. Det er antydet at det skal bli kaldere over helga, så ............
          Karl Hans Glommen.
          Mjøsa Modellflyklubb

          Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

          Comment


          • Isen fungerte fint i dag tidlig å den
            Hva er vel bedre enn å stå opp litt tidlig, høre på fugelen som kvittrer og suset fra elektromotoren...

            Håper det blir så vi får til et par flydager til oppå der før isen blir til vann en eller anna gang etter påske (lever i håpet).
            Espen Melby

            :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

            Comment

            Working...
            X