Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modellfly stevne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modellfly stevne

    Heisann. Er i farten og planlegger mye rart. Fikk ideen til et modellflystevne for modellflygere i alle aldere. Kunne tenke meg å få det til Rena flyplass, samme sted som jet stevnet. Som sagt er dette en tanke. Gi meg tilbake meldinger med ideer, og mye mer. Blir noe lignende Arvika. Diskuter i vei......
    Lars Norberg

  • #2
    Kunne gjerne tenke meg å være med på noe sånt.
    På de fleste ungdomsstevnene pleier det å være +-17 år aldersgrennse eller så blir det veldig langt herfra.
    Blir det et modellfly show eller bare ett slags møte hvor alle som vill kan fly?
    Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
    er der ingen der kender dem.

    Comment


    • #3
      Modellfly stevne

      Heisann
      Ønsket mitt er å arrangere et stevne, slik at alle som vil kan fly og more seg. Trenger hjelp så hvis noen er interesert i å være med å planlegge er det bare å si ifra. Som sagt arrangerer jeg også noe som heter TAKE OFF 2004 på Notodden, det er for aldersgruppen 15-25. Kunne tenke meg å ha dette i slutten av Mai begynnelsen av Juni. Hvordan høres det ut?
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Modellfly stevne

        Er det ingen som kunne tenke seg å være med på å arrangere et slikt stevne? Vi trenger noen ildskjeler som kan hjelpe til. Blir ikke mye arbeidet!Ta kontakt med meg på Tlf: 99151398 eller mail: larsjnorberg@yahoo.no
        Lars Norberg

        Comment

        Working...
        X