Trondheim modellflyklubb har gleden av å invitere til helikoptersamling på udduvoll den 14 juli fra 10:00 og ut dagen (Ikke lov å fly fuel etter klokka 21:00). Formålet er å samle helikoptermiljøet i Midt-Norge. Det er selvfølgelig lov for andre og ta turen også. Det vil ikke bli lagt opp til noen konkurranse, men mer en sosial useriøs fly dag. For å få lov til å fly, må man være medlem av NAK. Oppfordrer alle som har helikopter til å møte opp uansett nivå. Alt fra hovring til 3D er fult tillatt. Hvis værgudene ikke er med oss på lørdag kan vi utsette samlingen til søndagen. Mer info om dette vil komme når datoen nærmer seg. Ta med mat, drikke, helikopter og still opp. Er mulighet for grilling hvis noen har lyst til det.
Unconfigured Ad
Collapse
Helikopter samling Trondheim 14. juli
Collapse
X
-
Vil bare minne om årets helikopter happening i Trondheim ModellFlyKlubb til helga. Håper så mange som mulig kan ta turen.
Ser ut som om værgudene er med oss også:
Geir G
-----------------------------
T-Rex 600N Pro VBar
Raptor 50 Titan
T-Rex 450SE
Spektrum DX7
----------------------------- -
Må bare takke for en sosial og trivelig funfly dag på lørdagen.
Her er en link til oppsumering av dagen
Geir G
T-Rex 600N Pro VBar
Raptor 50 Titan
T-Rex 450SE
Spektrum DX7
-----------------------------Comment
-
Kommer med en film, må bare redigere først.. filmen er på ca en time råfilm
Mvh Robert.Comment
-
snart snart..driver å publisherer den
Mvh Robert.Comment
-
Bra video, men den stoppa rundt 20 min før slutt, der Børge Loraas flydde R90. Kan ikke spole fremover heller. Er vel nødt til å starte på nytt da... hrmpf...
Edit: Stopper på akkurat samme plassen nå også.Last edited by Mathias; 18-07-07, 19:00.Mathias
Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8Comment
-
Jobber med saken.. vet ikke hvorfor den stopper, men tror at serveren ikke tar så store filer som 315 mb. legger inn videoen som to klipp....
Updating...
Mvh Robert.Comment
-
Høyre klikk og lagre link.
Da kan du lagre videoen på din datamaskin
Mvh Robert.Comment
-
Nå funket de litt bedre ja.. Bra det kommer noen filmer fra Trøndelagen på forumet også
Spørs om jeg må ta et lite kurs i filming. Var ikke helt bra det jeg filmet så jeg. Er ikke enkelt når de skal kjøre så j..... fortGeir G
T-Rex 600N Pro VBar
Raptor 50 Titan
T-Rex 450SE
Spektrum DX7
-----------------------------Comment
-
Er ikke så enkelt når du skal zoome så mye eller:P
skulle hatt et stativ..
Mvh Robert.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse