Unconfigured Ad

Collapse

Fagernes Flyshow 2008

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • toommy
    • Oct 2005
    • 97

Fagernes Flyshow 2008

Hei alle sammen! Vil på vegne av VFKM få ønske alle velkommen til Fagernes Flyshow 2008, 14.- 16 mars.

Håper så mange som mulig tar turen til Fagernes-isen i år, isforholdene er veldig bra, og stripa ligger der og gleder seg til å bli brukt av alle typer modeller

Det blir ingen store forandringer fra i fjor, det eneste er vel at indoor på fredag er flyttet til 19.45.

Stevnet er jo i palmehelga i år, så om noen har lyst/mulighet så er stripa åpen for flyging i dagene etter stevnet!

Vi sees på isen

For VFKM
    Arild Hagabråten

www.vfkm.no
  • Salte
    • Dec 2005
    • 291

Høres bra ut,5 stk dobbeltrom er reservert på Fagernes hotel.Holder på med siste forbredelser av modellene .

Altid like kjekt å komme til Fagernes og et topp stevne,jeg gleder meg.

Mvh

Geir Salte

Comment

• lpriis
      • Jan 2005
      • 534

hallois Arild.

Håper det blir kjøligere enn det var på fagernes nå søndag 23.02..så ganske bløtt ut utpå der..hehe..moro blir det uansett
      Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
      Extra 330 40% 3W212cs

Comment

• Hansi79
        • Feb 2007
        • 587

Hei.
        Er dette fagernes flyshow for dem gode pilotene eller også for oss dødelige?
        Hva må jeg i tillfelle ha av dokumentasjon hvis jeg skulle luftet heliet og flyet på isen denne helgen?
        I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

Comment

• Eagle
          • Jan 2006
          • 1299

Originally posted by Hansi79
          Hei.
          Er dette fagernes flyshow for dem gode pilotene eller også for oss dødelige?
          Hva må jeg i tillfelle ha av dokumentasjon hvis jeg skulle luftet heliet og flyet på isen denne helgen?
          Her er det bare å møte opp. Men du må være medlem i Forbundet/NLF for å få fly, men det kan du ordne på stripa, ved å evnt melde deg inn i VFKM.

Jeg er spenna klar iallefall. 3,5 meteren ble ferdig i går, skal legge ut bilder senere i dag.
          Vi snakkes på isen, gutter
          Knut Erik
          But it flies, so who cares??
          www.torqueroller.com
          Steikje galen
          www.skalamodellflyklubb.no
          www.teamflyingcircus.com

Comment

• Hansi79
            • Feb 2007
            • 587

Mye koster sånt da?
            I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

Comment

• andersh
              • Apr 2003
              • 1734

Vi er 9 som kommer fra Bergen MFK som har leid leiligheter på campingen, plus en del utenom som skal bo på hotellet. Anslagsvis ca. 20 mann herfra.

Alle de 9 som skal bo på campingen kommer for å fly mens mange kommer som tilskuere. Gleder oss som unger!

Om jeg får flydd jomfrutur en av helgene nå kommer jeg med min nye Hangar9 Cessna SkyLane med selvstarter og lysanlegg.

Hva annet blir å se der oppe?
              Anders Hauge

www.hang.no - Norges nye HANG-side!

www.JetsOfBergen.no
              rc.andersh.com

Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
              Byggeblog FPV SailCam Easyglider
              Byggeblog for Eurosporten
              Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

Comment

• Eagle
                • Jan 2006
                • 1299

Originally posted by Hansi79
                Mye koster sånt da?
                Melder du deg inn i VFKM så koster det vel ca 545,- tror jeg. Kom en giro for noen dager siden her. Den får du ettersendt i posten om du melder deg inn på stripa der. Selve stevnet koster vel ca 150kr, for alle dager. Tror du finner mer info på www.vfkm.no

For de som er interessert i høy cognac føring og Vassendgutane, er det bare å stikke trynet innom hytte nr 6 (campingens største hytte )så blir det bra liv der. Blir vi veldig mange, flytter vi ned til en annen hytte, der det bor et par sogninger, hehehe.
                Knut Erik
                But it flies, so who cares??
                www.torqueroller.com
                Steikje galen
                www.skalamodellflyklubb.no
                www.teamflyingcircus.com

Comment

• andersh
                  • Apr 2003
                  • 1734

Originally posted by Eagle
                  For de som er interessert i høy cognac føring og Vassendgutane, er det bare å stikke trynet innom hytte nr 6 (campingens største hytte )så blir det bra liv der. Blir vi veldig mange, flytter vi ned til en annen hytte, der det bor et par sogninger, hehehe.
                  Vi stiller som vanlig med prosjektor, storskjerm, simulator og kort gjennomgang av videomaterialet fra dagens flyturer. Skulle det mot formodning skje noen uhell blir det flyhavarikommisjon med HD-video-bevisføring og vidluftige forklaringer i god forståsegpå'er stil.
                  Anders Hauge

www.hang.no - Norges nye HANG-side!

www.JetsOfBergen.no
                  rc.andersh.com

Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
                  Byggeblog FPV SailCam Easyglider
                  Byggeblog for Eurosporten
                  Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

Comment

• SSS
                    • Feb 2005
                    • 19

Skal bli morro å få besøk av så mange modellflygere og fly igjen. Gleder meg like mye som alle andre år.

Er det noen spennende prosjekter der ute da tro ?
                    Krøllet rundt ett tre i nærheten av deg

Comment

• Svein Erik Riis
                      • Feb 2006
                      • 477

Hallo gutter

Ja, blir det fullt på hytte nr 6, stiller vi hytte nr 10 til disposisjon.
                      Jeg møter opp med en 46% Ultimate med 3w 157 sc med røyk og ett
                      rått fargeskjema. Skaffet meg flyet i høst og har brukt vinteren til å trekke det om,
                      annbefales ikke, litt mye jobb med to vinger på 2,54m. He he.
                      Skal ha jomfrutur på fuglen i helga hvis vær og føre tillater det.

Snakkes på Fagernes Flyshow 2008

So long
                      Last edited by Svein Erik Riis; 29-02-08, 15:49. Reason: Skrivefeil
                      Svein Erik Riis
                      Ikkje Noko Problem
                      Sent from a Jeti DC 16

Comment

• Thinnthinn
                        • Sep 2002
                        • 1172

Gleder meg som en unge jeg og!
                        Hotellrom blei bestilt for leeeenge siden, og kone og avkom (8mnd..) blir med!
                        Vi kommer oppover på tordsdag en eller annen gang.
                        Personlig kommer jeg stort sett ikke for å fly så innmari mye (kanskje litt på fredag), har ikke store/dyre nok fly til at det blir aktuelt!.. Jeg kommer først og fremst for å se, og aller mest for det sosiale!
                        Gleder meg til å se igjen mange hyggelige fjes jeg kun treffer på Fagernes-isen, år etter år!
                        Kanskje klarer jeg å knekke en ving eller noe i år også! Hadde vært moro...
                        Audun Thinn
                        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

• nettulven
                          • Feb 2007
                          • 495

Jeg fikk litt panikk her i dag.. Alle snakker om hytte nr ditt og datt... Og jeg har bestillt hotellrom?? Nå såg jeg for meg alle sammen, med høy cognac-føring, på alle hytter, og jeg sittende alene på hotellet, og super på et lunken pils... huff..
                          Det er min første Fagernes-tur, så nå kom panikken.. h ehe .. men jeg tok meg en kjapp telefon til Eagle, han fikk jekket meg litt ned.. Jeg hadde ingenting å frykte.. HELDIGVIS! Sånn går det når man er ny på isen, og vil ha med seg ALT !!
                          Thomas Molnes
                          Ålesund og Omegn Modellflyklubb

Comment

• Mademan
                            • Apr 2007
                            • 1086

Originally posted by Eagle
                            WOHO! Dette var avgjørende for oss som ikke helt har fylt 18!
                            Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• lpriis
                              • Jan 2005
                              • 534

Kan vere foresatt jeg
                              Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
                              Extra 330 40% 3W212cs

Comment

Working...