Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjosetreffet 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Minner om at det nå nærmer seg veldig for Kjosestevnet 2008...

    Håper mange tar turen til anlegget vårt og vi satser på flybart vær!



    Vil også minne om at all bruk av åpen ild/glør på og rundt anlegget er strengt forbudt pg.a. ekstrem skogbrannfare!

    Comment


    • #17
      Vi er 3stk som skal nedover på lørdag morgen og blir til søndag Leser det er påmelding for låvefesten, er det for sent nå?
      Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

      Comment


      • #18
        Heisann! Låvefesten blir desverre avlyst, men flyfillene våre (Jentegruppa i klubben) er viden kjent for maten de lager og det blir god mat, full fest og moro ved klubbhytta istedet!

        Vel møtt!!
        Det har vært helt ypperlige flyforhold i ettermiddag, og det er kommet veldig mange folk! Masse fly i lufta og bare hele leker! Ingen uhell!

        Kom og nyt!!

        Comment


        • #19
          Dere må legge ut noen bilder til oss som ikke har mulgihet til å delta da
          - Håvard Glad Andreassen
          - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

          Comment


          • #20
            Hei.
            Er det flyving der idag også?
            Veibeskrivelse om noen vet hvor det ligger.
            I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

            Comment


            • #21
              Originally posted by Shrek View Post
              Om jeg kommer meg avgårde i år (kona har termin 21 juni...) så blir det muligens med 5 operative modeller (Multipex TwinStar i Widerøe-farger og individuell motorkontroll og Nieuport 17 sportskala fra Flair med SIG sølvfarget dope + nylon)

              Det gikk til f. med hele Kjosetreffet for min del, men det ble istedet en søt liten jente den 19. juni, etter en litt tung graviditet og null bygging

              Hmm.. Med tre damer i huset fremover, så er jeg i faresonen hva gjelder hobby...
              MMFK|MPX MC3010|MPX Royal MC|Durafly 'Old Crow' P-51D|AXN Floater|Bi-Fly 25|SIG Ninja
              MPX Twin Jet|MPX Lupo|Laser Arrow|Modeltech Angel 2000|Flair Legionare|Terje(RIP)|iCharger 106b

              Hirobo Shuttle: turl.no/13pc
              Bi-Fly 25: turl.no/13pd
              Quickie: turl.no/13pe
              Dynaflite Bird of Time: turl.no/13pf

              Comment

              Working...
              X