Announcement

Collapse
No announcement yet.

Husk Jarlsbergtreffet i august!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Husk Jarlsbergtreffet i august!

    Vi ønsker velkommen til vårt uhøytidelige modellfly-treff lørdag 16.august - en åpen dag med fri flyging på Jarlsberg flyplass ved Tønsberg. Her byr vi på 300 meter asfalt- og gressbane side om side. Alle modeller med fullsize forbilde er velkomne, enten det er en enkel sportsmodell eller en fullblods jet.
    Vi starter med en briefing kl. 1000 og flyr til kl. 1800. Deltageravgiften er kr. 50,- for en modell og kr. 100,- for to eller flere, og betales ved bommen til flyplassen. Alle piloter må forevise medlemskort i klubb tilsluttet NLF eller tilsv. utenlandsk organisasjon.
    Det er lenge til 16. august, men ferien har begynt for mange og sommeren går fort...
    mvh
    Richard Blindheim
    formann,Tønsberg Modellflyklubb

    ENJB Jarlsberg Flyplass
    59°17'50"N 10°22'00"E
    Attached Files
    Last edited by Outlaw; 10-07-08, 22:18.

  • #2
    Hva betyr fullsize forbilde, egentlig?

    Jeg har operativt følgende som jeg kan ta med meg. Må velge en, siden familien skal være med på tur den helga:

    En ny og pen shuttle-heli.
    En Bi-Fly 25 dobbeldekker på 100 cm vsp.
    En Laser Arrow delta, med verdens mest hysteriske motorisering.
    En Multiplex Twin-star, som bare er under halveis til å få Twin-Otter lignende dekor

    De tre øverste ble alle presentert på Kjose i fjor, og fikk da vel så mye oppmerksomhet som mye annet som var over dobbelt så stort
    MMFK|MPX MC3010|MPX Royal MC|Durafly 'Old Crow' P-51D|AXN Floater|Bi-Fly 25|SIG Ninja
    MPX Twin Jet|MPX Lupo|Laser Arrow|Modeltech Angel 2000|Flair Legionare|Terje(RIP)|iCharger 106b

    Hirobo Shuttle: turl.no/13pc
    Bi-Fly 25: turl.no/13pd
    Quickie: turl.no/13pe
    Dynaflite Bird of Time: turl.no/13pf

    Comment

    Working...
    X