Unconfigured Ad

Collapse

Vårspretten på Ås 8. mai - Flotte premier!!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thinnthinn
    • Sep 2002
    • 1172

- Syk i høyre stortånegl og kan ikke belaste beina???
    - Leie en dobbeltgjenger??
    - Si at dugnaden er frivillig.. Da pleier det ikke å komme noen alikevel.. eller??
    - Si at med hensyn på alle som skal gå i tog, kommer dugnaden til å bli flyttet til søndag, evnt. klokka 5-6
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

• Thinnthinn
      • Sep 2002
      • 1172

Kom til skade for å komme med uriktig (ljuging??) informasjon i et tidligere inlegg, noe jeg STRAKS ble bløgget med sløv skje for.....
      SKAL ALDRI HENDE IGJEN!!!!! -Sorry Magne!

Kan jo nevnes at 2.plassen i VT i fjor høst ble tatt med en elektro-kjerre... Så mulighetene bør så absolutt være til stede
      Det var jo SELFØLGELIG 1. plassen som ble benhørlig erobret av en elifisert pilot i fjor... Han kommer nok i år også, så detta blir skummelt -Hører ikke at han starter engang..
      (Dommerene lurte litt i fjor når han satte modellen på stripa klar til start uten å starte opp først )
      Audun Thinn
      Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

• ECKER
        • Aug 2003
        • 51

Hei. Jeg er blitt hjernevaska av Wold til å delta, så jeg stiller i VT 8.mai med 500 gram isopor, lipo celle og apc 10 x 7 slo-fly i nesa. Her blir det jammen rift om jumboplassen!

Har aldri flydd konkurranse før, kan knapt nok programmet. Jeg klamrer meg til ordet UFORMELT og later som jeg kan fly. Er overbevist om at dette blir en fin-fin dag (helt til resultat lista fremlegges, hehe)

Er kult hvis flest mulig "gjennomsnitts-amatør-flygere" kommer, så kanskje det tar bort prestasjons angsten litt, og gjør dette til morsom dag med artig underholding for de som kommer og ser på eller deltar.

Mvh.
        Øystein

Comment

• Jon Wold
          • Sep 2002
          • 949

Vældig bra. Uformelt er faktisk et mål i seg sjøl så her er det bare å lappe sammen gamle fly og møte opp.

MEN - Vi mangler en dommer nr 2. Har du noensomhelst erfaring fra dømming og eller akroflyging - kontakt meg på 41620374 snarest. Nødvendig opplæring vil bli gitt på stedet! Eller kanskje kjenner du noen som kan stille opp? Be de komme ut av skapet og ringe meg med en gang.
          MVH

Jon Gunnar Wold

Comment

• Jon Wold
            • Sep 2002
            • 949

Dommer er nå OK!

For øvrig er solcellepanel med 12 volt tilkobling på plass så elektroflygere kan lade mellom rundene uten å dra på store batterier. Alle el-flygere oppfordres til å stille!
            MVH

Jon Gunnar Wold

Comment

• Flue
              • Oct 2003
              • 902

Kan nevne att andre plass i ett uformelt VT her i Forus RC Klubb ble tatt av en fyr med elektro SEILFLY!!
              Det var mitt aller første VT og det var ikke så "skummelt" som jeg kanskje hadde trudd; jeg fikk masse hjelp av dommerene og andre piloter. Og klarte å få 4. plassen ut av totalt 6 deltakere.

Ps. det var vell bare ca. 17 poeng som skillet mellom meg og 3. plassen, så hadde ikke motoren min stoppet før immelmannen og landing i første omg. hadde jeg kanskje tatt 3. plassen!

Til alle som bor i Østlandsområdet: MELD DERE PÅ, DET ER UTROLIG GØY!!

se: http://www.forusrc.no/index.asp?inc=motorfly2
              og: http://www.modellflynytt.no/articles.php?articleId=52
              Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
              er der ingen der kender dem.

Comment

• Jippe
                • Mar 2004
                • 129

Så hur gick det med allt?

Rapport önskas : :P
                MFK Blue Max
                www.mfkbluemax.com

Comment

• Jon Wold
                  • Sep 2002
                  • 949

Det ble tett i teten! Jeg kom på 2. plass mens Jon Vestby fra Bærum MFK vant. Fullt referat og bilder kommer i neste MI
                  MVH

Jon Gunnar Wold

Comment

• Vingemutteren
                    • Jul 2002
                    • 2421

Fullt referat og bilder kommer i neste MI
                    Jo men siden du hypet det her så kan du jo legge ut resultat lista her om ikke annet (det er ikke alle som har MI vet du).
                    Gert Hildrestrand.
                    Limets Venner.
                    Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

• Jon Wold
                      • Sep 2002
                      • 949

Det kommer en kortversjon om ikke så lenge på hjemmesiden vår, inntil da får du vente i spenning
                      MVH

Jon Gunnar Wold

Comment

• Vingemutteren
                        • Jul 2002
                        • 2421

Bare du husker å legge en link dit herfra når det er klart så er du tilgitt for det med MI.
                        Gert Hildrestrand.
                        Limets Venner.
                        Valdres Flyklubb Modell

Comment

• thomaskj
                          • Apr 2003
                          • 92

Originally posted by Jon Wold
                          Det kommer en kortversjon om ikke så lenge på hjemmesiden vår, inntil da får du vente i spenning
                          Takk til Vingtor som arrangerte en flott konkurranse med mye bra flyving.

Det var stor underholdningsfaktor i landingskonkurransen som ble arrangert også, skulle nesten trodd det var pengepremier sånn som det ble gutset for å oppnå gode poengsummer.
                          --
                          Thomas Kvitle Jenssen

Comment

• Vingemutteren
                            • Jul 2002
                            • 2421

Ingenting er vel som ære og berømelse (for ikke å si personlig prestisje).
                            Gert Hildrestrand.
                            Limets Venner.
                            Valdres Flyklubb Modell

Comment

• thomaskj
                              • Apr 2003
                              • 92

Originally posted by Vingemutteren
                              Ingenting er vel som ære og berømelse (for ikke å si personlig prestisje).
                              ...og en bærepose med modellflydeler med seg på veien hjem.
                              Neida, det gikk heldigvis ikke så hardt for seg men jeg må si at jeg var imponert over innsatsen, ingen som "safet" i hvert fall.
                              Den saken til Scott var jo også et syn for seg selv, han fortjente virkelig den delte seieren i landingskonkurransen med den pizzaboksen
                              Attached Files
                              --
                              Thomas Kvitle Jenssen

Comment

Working...