Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Lover meg selv at dette stevnet skal jeg få med meg en gang. Synd det ikke passer i år heller....
Håper dere får ett topp stevne! Legg ut video og bilder i etterkant
Gooooooood morgen !!
Da er vi klare for siste dag av WW09
Stevnet har så langt vært kjempebra med god oppslutning av folk fra hele landet og Østersund også..
Takker alle deltakere for sitt bidrag så langt, så er det bare å håpe at været bidrar med sitt utover dagen også !
Nå skal jeg ihvertfall ut å fly B)
__________________________________________________ ___
Jørn Kaasbøll
Scale Warbirds of Norway
Leste en fin reportasje fra årets warbird weekend i siste MI. Ser og at det allerede er ventet besøk til neste års ww. Det jeg ikke finner noen plass er dato for neste års ww. Er datoer klare for warbird weekend 2010, eller er det noen helger som er aktuelle ?. Regner med at det blir i slutten av august ?.
Olav Moe
-- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --
Leste en fin reportasje fra årets warbird weekend i siste MI. Ser og at det allerede er ventet besøk til neste års ww. Det jeg ikke finner noen plass er dato for neste års ww. Er datoer klare for warbird weekend 2010, eller er det noen helger som er aktuelle ?. Regner med at det blir i slutten av august ?.
Datoen er ikke offesiell enda, men en av de to siste helgene i august.
Det er bekreftet deltagelse ifra england, og muligens Texas..
Kommer med en utfyllende tråd nå på nyåret da ting begynner å falle på plass..
John Arne Sagøy
Scale Warbirds of Norway Trønderbataljonen www.scalewarbird.org
No guts, no glory
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment