Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gol Dagane

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Noen bilder
    Attached Files
    Thomas Rongve

    Comment


    • #32
      Ai, ai, ai! Hva skjedde med min gode gamle EasyGlider, for ikke å snakke om Extra'en! Dette så ikke bra ut Any survivors?

      Comment


      • #33
        EasyGlideren ble med hjem da men Extraen lot jeg bare ligge igjen. Må bestille ny sender til kamera utstyret å så skal jeg lime i sammen EZglideren igjen

        Fort fiks.

        Men det som skjedde med EZ glideren var at vi hadde en nattflygings tokt å tok batteriet til TV-skjermen slutt å så når jeg så igjen flyet å trodde jeg hadd det flygende i mot oss så fløy det visst andre veien å når jeg da tok en 180 graders sving så traff det noen treer på tilbakeveien.
        Men det var bare hendelse nr.1. Hendelse nr.2 forblir hos de som var tilstede
        Last edited by Lille_Thomas; 21-07-09, 11:49.
        Thomas Rongve

        Comment


        • #34
          da fikk jeg satt i sammen en liten video snutt ifra Gol dagene 2009. Litt lav kvalitet på filmen siden det egentlig var ganske mørkt ute.

          Thomas Rongve

          Comment


          • #35
            Originally posted by Lille_Thomas View Post
            da fikk jeg satt i sammen en liten video snutt ifra Gol dagene 2009. Litt lav kvalitet på filmen siden det egentlig var ganske mørkt ute.

            Takk for sist og Fin film thomas fikk lyst til å reise tilbake med en gang
            Oi en perfekt landing

            Comment

            Working...
            X