Announcement

Collapse
No announcement yet.

Arvika 09 1-2 August

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Flott helg! Som førstereis ble det ikke så mye flyging på meg, men du verden hvordan det sosiale veide opp for dette. Jeg kommer garantert tilbake. Godt at det ene uhellet som oppstod gikk såpass bra som det gikk - det var dramatisk å se en jet inn i folkemengden på nært hold.

    Det eneste irritasjonsmomentet var en barbent svenske som tydeligvis fikk gå foran absolutt alle i køen når det passet ham. Han mesket seg med andres flytid og jeg synes det var rart at ikke det ble reagert på. En "VIP" kanskje? Men når det var det eneste kan en vel ikke klage
    Geir


    3D plane - 1D brain

    Comment


    • #17
      Hei.

      Angående det modellflyet som gikk ned kommer det info på våres hjemmeside.
      Det kommer også noe i det nye bladet. Alt om Hobby.
      Flyet som gikk ned er omtalt som ett modellfly.

      Arvika Nyheter - 404: Sidan hittades inte
      NWT - 404: Sidan hittades inte

      Her er noe som ble skrevet i avisene.

      Mvh. Johnny
      Last edited by arvika; 05-08-09, 10:32.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Sniper View Post
        Flott helg! Som førstereis ble det ikke så mye flyging på meg, men du verden hvordan det sosiale veide opp for dette. Jeg kommer garantert tilbake
        Ja det sosiale er nok en stor del av treffene,og jeg kommer tilbake neste år !
        Flygingen blir satt i andre rekke for min del ,synes det er artig å se på hva andre har og ikke minst gjør ! For min del så fikk jeg gjort det jeg hadde håpet på,selv om nervene nesten ikke holdt he he.......

        Men til neste gang tror jeg ikke det blir noen jomfrutur på noe fly,sattser på ta med noe som jeg har flydd en del !
        Men kan huske en som var under større press på lørdags kvelden ang jomfrutur he he!

        Håper noen har noe video som kan ses på nettet snart !
        Mvh Geir Mogstad
        ---------------------------------------
        slapp av det kommer helt sikkert ned!

        Comment


        • #19
          Fant en film på youtube da ..
          Oi en perfekt landing

          Comment


          • #20
            Hei.

            Masse film her.
            Filmer från Arvika gränsträff

            Mvh. Johnny.

            Comment


            • #21
              Hei.

              Innformasjon angående treffet ligger nå på våres hjemmeside.
              www.arvika-mfk.se
              Se under Meeting 2009.

              Mvh. Johnny.

              Comment


              • #22
                Arvika må bare bestå !

                Sier meg helt enig med "sap 2000"

                Ille synd at når et slikt fint arrangement går av stabelen, at klubber i Norge klarer og legge et treff av større skala til samme helg som grensetreffet.

                Det er lov og åpne øynene og la vær at folk (flypiloter) må velge det som er mest nødvendig og stille opp på, isteden for å ha forskjellige datoer og la pilotene velge selv om de har ferie\ er på ferie, eller rett og slett er overarbeidet.
                Kan man så kan man, vil man så vil man.


                Og glissent var det på Arvika i år, men jeg regner med at det var værmeldingen som hadde skylda for det

                Dessuten.... :
                Ja Gøy med Dakota, men som "sap 2000" nevnte, kanskje feil sted og tid.... ? Dette stjal mye modellflytid !

                Er det tørt neste år så camperer jeg gjerne fra Fradagefta (igjen) til når det måtte passe !
                Last edited by TheBirg; 07-08-09, 22:38.
                Ønsker dere en god dag på feltet !
                Birger Mork

                Mine besittelser :
                Flygreier (Massevis)
                Heligreier (En Mini Titan)
                Bilgreier (Et par stk.)

                Comment


                • #23
                  Det begynner jo å bli en del stevner etc. da. Og sommeren er kort. Da er det vanskelig å unngå at noe kolliderer.
                  Ser gjerne at de "store" arrangørene snakker litt sammen, men har full forståelse for at det er mye som skal klaffe for at dette skal unngås.
                  Tror nok hver og en må prioritere egne ønsker og behov, får bare håpe at alle får oppslutning nok til å orke videre innsats for gjennomføring av sine egne treff og arrangement.
                  Terje Pedersen

                  Indre Østfold Modellflyklubb

                  91399490

                  Comment

                  Working...
                  X