Hadde vært utrolig å være med på dette .. Har imidlertid litt problemer med å få alt til å gå opp. Hadde håpet å få til en tur ned til Bud i høst, men det også henger i en tynn tråd.. Men vi gleder oss uansett til neste "Vårlige vinder ".. Den er allerede banka. ..Første helga i Mai, ikke sant ?
Unconfigured Ad
Collapse
Seilflytreff på Haramsøya, utenfor Ålesund
Collapse
X
-
Hangene her hos oss er alltids åpne så om du ikke får tid til treffet så er det bare å sende en mail eller ringe en gang du har mulighet til å komme så skal du iallefall få bli guidet rundt å bli med på hang opplevelsene som har herThomas RongveComment
-
Hvordan ligger vi an? Er det mange som vil ta turen opp/ned til Sunnmøre for å nyte ei nydelig og vindfull helg?
Jeg har bestillt bra med vind, og avbestillt alt regn.. Og jeg drar med grillen opp på fjellet, det blir servert kaffi og kaker, pølse og brus... Og ikke bare det, men der blir en del publikum som er spennklar for å se på heftig flyging på fjellet deres
Om dere kommer eller ikke.. Vind blir det.. Dans på "lokalet" blir det.. masse fly i lufta blir det.. Og andre ting som vil gjøre denne helga verd å bli med påThomas Molnes
Ålesund og Omegn ModellflyklubbComment
-
Ser ut til at jeg må gjøre en jobb på fredag og har sønnen denne uka, så det kan spøke for meg dessverre.
JoComment
-
vi kan sette oss opp ved Sjøbuda, der er det toalett, dans på lørdagen og 100 meter til butikk
jeg kommer til å sette vogna mi der
Thomas Molnes
Ålesund og Omegn ModellflyklubbComment
-
å ta gjerne med sønnen din. Etter det jeg hører så flyr jo han som en helt så han er vel ikke noen hindring for deg når det kommer til flytreff
Thomas RongveComment
-
Nei, sønnen er i utgangspunktet ingen hindring. Ikke annet enn at han skal være på skolen mandag morgen... og kan ikke reise før 14:00 fredag..Comment
-
Ja den kan jo jeg skjønne at er litt kjiip når man må kjøre så langt. men men haramsøya blir ikke borte så det blir alltids flere sjanser. Er det forresten noen mulighet for at jeg kunne kommet nedover en gang å trent på vinsj flyging sammen med dere?
Har aldri helt fått dreisen på det å syns det er synd at den skal stå å støve ned pga manglende motivasjon.Thomas RongveComment
-
Ja den kan jo jeg skjønne at er litt kjiip når man må kjøre så langt. men men haramsøya blir ikke borte så det blir alltids flere sjanser. Er det forresten noen mulighet for at jeg kunne kommet nedover en gang å trent på vinsj flyging sammen med dere?
Har aldri helt fått dreisen på det å syns det er synd at den skal stå å støve ned pga manglende motivasjon.Comment
-
Comment
-
Comment
-
kan love jeg har lyst til å reise... Den øya ser fantastisk ut.Comment
-
hehe du ligger nok godt forann meg på DS til dags dato men har som mål å iallefall havne på lik linje med deg etterhvert.Thomas RongveComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment