Unconfigured Ad
Collapse
Notoddenstevnet 2009 kommende helg!
Collapse
X
-
Heisan Jan Erik, dette var noen av de beste bildene av modellfly jeg har sett!!!TOPP!!
Comment
-
Hei Eagle,
Trist å se storfuglen gå ned, men er jo alltid litt av risken. Fikk du fløyet den noen turer før den stoppet og hvordan føltes den egentlig?____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Jeg fikk 3 turer, pluss det som ble den siste. Flyet fløy fint, det føltes ikke ut som om det var 32 kg, men motoren var i minste laget. Hadde bestemt meg for å kjøpe en 275cc og putte inn senere i høst, men..
Jeg kommer ikke til å skaffe en ny Ultimate fra denne produsenten, da den er alt for tung i mine øyne. Jeg skal pønske ut en ny modell for 240cc motoren, i mellomtiden har jeg satt 40% SD Yak'n på slankekur. Nå blir det modellfly pause frem til hjortejakta er over. Ble litt lei nå.Knut Erik
But it flies, so who cares??
www.torqueroller.com
Steikje galen
www.skalamodellflyklubb.no
www.teamflyingcircus.comComment
-
Ja, det skjønner jeg godt. Litt av gamet, men faen så surt! Vi regner med at du kommer sterkt tilbake når hjortestammen er magret ned
Ellers får du si ifra om du er på Konnerud og vil fly. Skoger er flott om dagen!
Og gleder oss til å se hvilken modell som skal få 3W 240 montert..........____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Kjenner igjen det, ja... Riv ut utstyret som fortsatt er helt og putt det i noe som er like stort, men lettere en Ultimate`n. Igjen må jeg anbefale noe fra www.emhw.de
Når vraket er borte fra hobbyrommet og du ser motor, servoer og elektronikk liggende der på benken, så kommer lysten raskt tilbake. Det er tross alt i motbakke det går oppover!
Bra! Hva med også å lage en versjon som er redigert ned til 2-3 minutter?Last edited by Tom Erik; 07-09-09, 11:07.Comment
-
#23 UnapprovedKjenner igjen det, ja... Riv ut utstyret som fortsatt er helt og putt det i noe som er like stort, men lettere en Ultimate`n. Igjen må jeg anbefale noe fra www.emhw.de
Når vraket er borte fra hobbyrommet og du ser motor, servoer og elektronikk liggende der på benken, så kommer lysten raskt tilbake. Det er tross alt i motbakke det går oppover!
Bra! Hva med også å lage en versjon som er redigert ned til 2-3 minutter?
Ja den er litt lang, men jeg slapper av og nyter av det.
Og denne er redigert myeLast edited by Guest; 07-09-09, 11:39.Comment
-
Notodden stevnet er lagt ut her..
Store deler av Notoddenstevnet 2009 er lagt ut her:
NB: Flere bilder savnes og ønskes.. til rcforumet!
Bedre å samle alle på ett sted så slipper en å lete etter bilder på klubbsider rundt..Mvh.
Rolv LeirroComment
-
Ja, dette var elendige greier. Tenk å bruke en helg på å filme, så å reise hjem for å redigere en haug med råfilm - også legge ut smørja her slik at de som ikke fikk vært der får se hva som skjedde. Nei, når noen først skal lage noe fra Notodden hadde jeg håpet at det var bedre enn dette.
Og til de som lurer; ja, dette er IRONI. Stor takk til Anders E som faktisk har tatt seg bryet med å gjøre dette. Du har gledet mange idag, inkludert undertegnede som absolutt ikke valgte kantina for lunsjen i dag.Comment
-
Da anbefaler jeg deg å reise selv neste gang..
Ja, dette var elendige greier. Tenk å bruke en helg på å filme, så å reise hjem for å redigere en haug med råfilm - også legge ut smørja her slik at de som ikke fikk vært der får se hva som skjedde. Nei, når noen først skal lage noe fra Notodden hadde jeg håpet at det var bedre enn dette.
Og til de som lurer; ja, dette er IRONI. Stor takk til Anders E som faktisk har tatt seg bryet med å gjøre dette. Du har gledet mange idag, inkludert undertegnede som absolutt ikke valgte kantina for lunsjen i dag.Mvh.
Rolv LeirroComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment