Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det er i dag det skjer!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er i dag det skjer!!!

    Husk å ta turen opp til Ekeberg hallen på Søndag kl. 11:00

    Her er det mulig å vinne en mengde fantastisk RC relaterte premier, og det vil garantert være mange flotte tilbud fra butikkene som har stand i messe området!

    Så ta med hele familien, naboer og de som dere treffer langs veien til noen hyggelige timer med show og moro!

    Mer info finner dere her
    Attached Files

  • #2
    det er på slike dager det er bare lommeboka som setter pris på at jeg bor i stavanger:/
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

    Comment


    • #3
      Noe referat til oss som ikke fikk mulighet å komme?

      Peter
      Peter Rahm
      Siggerud
      Cirrus RCFK

      Comment


      • #4
        Nordstrand Blads rapport:
        Nordstrands Blad
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          Synd det ikke er mer dekning enn det. Planen om å komme var spikret, helt til jeg ble hengende over potta i steden :\ Bra timing på omgangsjuke !
          Honeybee CP 2

          Comment


          • #6
            Originally posted by lacappuchino View Post
            Synd det ikke er mer dekning enn det. ......!
            Det er ulempen med å gjøre ting i Oslo, mediehusene i hovedstaden er mer opptatt av og dekke en eller annen reality-kjendis som har sluppet en fjert enn å komme opp å hilse på oss.

            Jeg får takke alle de som hadde funnet veien opp til Ekeberg og håper de også fikk noe positivt ut av dagen, jeg hadde det helt topp!

            Når vi har fått roet oss litt så dukker det opp bilder og sikker noe film her og på hjemmesiden til Cirrus.


            PS- Jørn, du var aktiv med kamera og har sikker noen bilder å legge ut!
            Bjeff - mener at jeg så en ivrig kvinnelig video fotograf rundt deg - hva men noen små fnutter!!

            -Frank-
            Last edited by Quadrocopter; 02-02-10, 21:18.

            Comment


            • #7
              Skulle ønske jeg kunne være tilstede, for dette virket gøy. Med mulighet for å tråkke noen på tærne, så vil jeg allikevel nevne at det i ettertid kanskje ville vært lurere å sende en mannlig journalist til en slik messe. Journalisten er sikkert flink og alt det der, men en gutt hadde nok laget litt mer ut av det, og kanskje fokusert litt annerledes. Blir det ikke litt som å sende en mannlig journalist til en "Barbie-dokkemesse"?

              Gleder meg til flere av bildene kommer ut! Noen her inne som falt for fristelsen og kjøpte noe artig?
              Med vennlig hilsen
              Johannes Gjessing GMFK
              || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

              Comment


              • #8
                Originally posted by johanngj View Post
                ....Gleder meg til flere av bildene kommer ut! Noen her inne som falt for fristelsen og kjøpte noe artig?
                Det var ikke mange som gikk tomhendt ut av det lokale

                Comment


                • #9
                  Sikkert ikke spesielt artig, men hadde planer om å kun kjøpe en Blade mSR der oppe. Og det gjorde jeg
                  Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                  Comment

                  Working...
                  X