Unconfigured Ad

Collapse

3D Masters 2010

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hansi79
    • Feb 2007
    • 587

Fra Rygge med Ryanair. Kr 1116.- tur retur for 2 pers + bagasje å hotell. Ikke ille det. Noe å tenke på. Helgepass kostet jo ikke allverden heller. Fin tur på sommern
    I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

Comment

• E&E
      • Apr 2008
      • 578

Ryanair flyr til Weeze som er nærmest, og Norwegian flyr til Dusseldorf som ligger litt lenger unna. Hvis en har biltransport tilgjengelig og det er ledig tid så kan en ta en tur til Shamrock Modelbouw i Maastricht eller W-W Modelbau i Waldfeucht, Tyskland. Hvis en har med noen som heller vil shoppe klær og sko istedet for dingser så kan outletsentrene i Roermond eller Maasmechelen være verdt et besøk. Ved senteret i Roermond, ca 1-2 km unna, ligger et annet senter med en stor Mediamarkt og Toys'r us butikk. Det kan jo tenkes at en skal handle med noe til de der hjemme.

Får vel egentlig håpe at det blir fint vær og mye flyging og lite tid til utenomsportslig aktivitet.

Ser og at Pampa Modelfighters arrangerer Jets over Pampa samme helga. Det er mindre enn en times kjøring unna. Det bør vel absolutt være verdt et besøk. Mye modellaktivitet den helga.

Dere får ha god tur og lykke til.
      Olav Moe

-- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

Innholdet i min hangar, sånn ca

Comment

• Vegabond
        • Jun 2006
        • 1921

Originally posted by Hansi79
        Fra Rygge med Ryanair. Kr 1116.- tur retur for 2 pers + bagasje å hotell. Ikke ille det. Noe å tenke på. Helgepass kostet jo ikke allverden heller. Fin tur på sommern
        JAVELL!?!? Dette er kun flybillettene eller? for to personer tur retur? så kommer bagasje og hotell i tillegg?

Mvh Robert.
        Last edited by Vegabond; 09-03-10, 22:46.
        ~Futaba 10C~

~T-Rex 500 v-bar~
        ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

~Min Cnc byggetråd #1~
        ~Min Cnc byggetråd #2~
        ~Min Cnc byggetråd #3~

~Trondheim Modellflyklubb~

Comment

• Konrad78
          • Feb 2010
          • 17

Er det noen av dere som har vært der før som vet om det er noe vits å ha med eget heli hvis man ikke skal delta på konkurransen?

Comment

• Vegabond
            • Jun 2006
            • 1921

Da er det i såfall muligens T-Rex 700 det er snakk om !!! :P

Mvh Robert.
            ~Futaba 10C~

~T-Rex 500 v-bar~
            ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

~Min Cnc byggetråd #1~
            ~Min Cnc byggetråd #2~
            ~Min Cnc byggetråd #3~