Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Planen min var å dra nedover på Ledermøte i år. Men pga usikkerheten når det gjelder fly Evenes-Gardemoen blir jeg hjemme
Synd, for det hadde hvert innteresant å vært med. Satser på bedre lykke neste gang!(Dersom ikke Katla ødelegger det)
Håper det blir et givende møte for de som skal dit.
Ser frem til å være med på møtet. Det ser ut som det kan bli en spennende og morsom stund. Vi drar 3 stk fra Bodø hvis bare den kjemiske krigføringen fra Island stopper.
Får desverre ikke tatt med noen fly men må vel klare å holde abstinensene i sjakk et par dager.
Da er status per i dag 52 påmeldte fra 28 klubber. Det er vi veldig fornøyd med!
Dersom noen ikke har med fly, så se ikke bort fra at det kan være et eller annet som kan lånes for en stakket stund.
Har selv bare med noe elektrotjafs, hobbyrommet er stablet vekk på en bod fordi rommet er under ferdigstillelse.
Uansett, vi skal sikkert få det fint, og min erfaring er at samtalene utover kvelden gir minst like godt utbytte som det planlagte programmet.
Som det er meddelt på www.modellfly.info kommer Morten Raustein fra Luftfartstilsynet for å fortelle om LTs arbeidsprogram og planer for ubemannede luftfartøyer, hvor modellfly etter hvert får en naturlig plass.
Vi vil tilstrebe å samle sammen og presentere mest mulig av foredrag og presentasjoner slik at dette i etterkant kan sendes til de klubbene som ikke har anledning til å være til stede.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment