Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyving i Bingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by anders e View Post
    Ser ut til å fly presisjon fint. Men jeg hørte hva du sa på slutten av maidenfilmen ..........men det visste du vel?
    Men du hadde kanskje håpet den skulle være noe bedre
    for all del dette er en kanon imac maskin. jeg hadde rett å slett ikke dagen etter stress montering for å bli ferdig pluss høst/vinterdepresjoner.den var i tillegg veldig kilen på høyderoret(baktung).kommer tilbake med mer info etter jeg har flyttet cg å fått noen turer på den,men som sagt føltes det som den tracker meget bra.
    Terje syvertsen
    www.ModumModellSportklubb.com
    3dhs edge mintor 38
    C-arf edge dle 111 v3.
    C-ARF extra 330l da 100.

    Comment


    • Da ble det litt flyving hos oss i dag, men mest heliflyving + litt elektro.

      Jeg tok en liten tur med Extra`n, men stripa er såpass ruglete at det ikke fristet med maiden på Edgen. Får ta det på Jarenvannet i morgen i stede.

      Trivelig med varme i brakka og pølser som smakte godt. Takk til formann som styrer dette. Ellers var det greit å få gruset litt,
      stålis over alt, gjør det riski og bevege seg rundt med modeller i henda.
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"


      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

      Comment


      • ble en tur idag veldig fine forhhold på stripa nå ble litt skroting av modeller på enkelte idag, noen store andre relativt små.fikk oxo prøvd sebart sukhoi,en.flyttet cg lenger frem å det ble noe helt annet å fly enn et relativt dårlig førsteinntrykk på maiden har nå totalt 5 turer men kommer nok til å bruke den mye fremmover.må legge inn noen mixere,den trekker myyye mot understellet å torqer en del i hoover,(nei jeg kan ikke tørkerulle enda) ellers går den dit man styrer. tertitten kommer med film etterhvert.............
        Terje syvertsen
        www.ModumModellSportklubb.com
        3dhs edge mintor 38
        C-arf edge dle 111 v3.
        C-ARF extra 330l da 100.

        Comment


        • Skroting? Ikke sbachen som fikk den siste olje?
          Trond Winger, søndagsflyger

          EG MX2 106"
          Ultimate 71"/DLE55
          GB Yak55 2.2M/DLE55

          Comment


          • Originally posted by trowin View Post
            Skroting? Ikke sbachen som fikk den siste olje?
            nei ikke meg denne gang (men nesten)kommer video......................to be continued................
            Terje syvertsen
            www.ModumModellSportklubb.com
            3dhs edge mintor 38
            C-arf edge dle 111 v3.
            C-ARF extra 330l da 100.

            Comment


            • Ok jeg sitter klar

              Comment


              • Venter i spenning.......................................... .................................................. .........................
                Trond Winger, søndagsflyger

                EG MX2 106"
                Ultimate 71"/DLE55
                GB Yak55 2.2M/DLE55

                Comment


                • ok men ikke ha for store forventninger
                  Terje syvertsen
                  www.ModumModellSportklubb.com
                  3dhs edge mintor 38
                  C-arf edge dle 111 v3.
                  C-ARF extra 330l da 100.

                  Comment


                  • Ja det ble da litt idag Lenge siden det er blitt skrotet slik oppe hos oss.
                    Det startet med at jeg DIREKTE fløy EPP`n min rett i bakken etter ca 5 sekunder. Helt brudd mellom øyer, jærne og finger

                    Deretter brekker forman den ene stabben, den henger å flagrer men den flyr en stund, vertfall nok til at det blei en laaaaang gåtur nederst på jordet. Veldig synd Terje, nå når du hadde fått i ny motor og som fungerte veldig bra. Havarikommisjonen kom frem til att endestoppen til karbonrøret i den ene stabben var borte og røret hadde vibrert nesten helt over på den ene siden. Kun ca 1,5 cm som sto i den staben som datt av.
                    Samtidig som dette vraket ble bært opp igjen fra jordet, så flyr undertegnede en tur med MX-2`n for å vise frem denne litt. Hadde egentlig ikke tenkt å fly den i dag, men artig å ta EN tur. Skulle ettervert bare ta en slowe inn på rygg å så sette den opp i hoover, men da jeg begynte å gi litt power for å sette den opp, konker motoren ut. Jeg vurderte først å bare legge den på ryggen, men flikket den raskt rundt og fikk akkurat buklandet den på brøytekanten. Men snøen var hard a gitt.

                    Syver måtte jo strø litt salt i såret med å pushe litt extra etterpå. Ble nære på der også

                    Ellers er det noen som bare må bli med på film, tror dere har hørt han før også.

                    Terje Egeberg
                    "Opp ska det og det får bare virke"


                    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                    3DHS slick 89" EME 60.
                    3DHS Slick 71"

                    Comment


                    • Hva faen..............denne videoen er privat???????????????
                      Vil du ikke dele med oss da?

                      Comment


                      • Liten snutt av Syver med Sukhoi.
                        Gutten er gal, men må vel innrømmen at han begynner å få litt tak på dette nå.


                        Terje Egeberg
                        "Opp ska det og det får bare virke"


                        38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                        3DHS slick 89" EME 60.
                        3DHS Slick 71"

                        Comment


                        • Det var da f.....
                          Terje Egeberg
                          "Opp ska det og det får bare virke"


                          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                          3DHS slick 89" EME 60.
                          3DHS Slick 71"

                          Comment


                          • Tror du må velge at videoen skal være offentlig på tuben...
                            Trond Winger, søndagsflyger

                            EG MX2 106"
                            Ultimate 71"/DLE55
                            GB Yak55 2.2M/DLE55

                            Comment


                            • Nå da, hadde surret litt på innstillingen

                              Terje Egeberg
                              "Opp ska det og det får bare virke"


                              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                              3DHS slick 89" EME 60.
                              3DHS Slick 71"

                              Comment


                              • De funker nå Terje. Har sittet og sett et kvarter snart jeg.
                                Kondolerer med det nye fine flyet. Surt når det skjer så tidlig. Men du fiksern vel greit om du vil.
                                Hils forresten syver og pass på at han har med søppelsekk på stripa framover. Kan umulig bli gammel den Sukhoien hans he-he
                                arhennie

                                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                                http://hadelandmfk.no/
                                www.henniehobby.no/arne

                                Comment

                                Working...
                                X