Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Høres GØY ut
Uten tvil noe som jeg tror møter masse glede ut i modellflynorge
Blir det på hadeland stiller jeg også, med fly :P Ikke bare som tilskuer... Får jeg tak i bend til SD yak blir den nok antakelig levert i åker`n et sted... Min 3D "trainer"... Prøve å få med Edge`n også, men tar nok ikke jomfrutur der, håper å få til det litt før, på totenstripa. Men har jeg fått nok turer på`n blir den nok med
Kjør på, jeg kommer uansett...
Worldstar 40, OS FS-70II
30% Sebart Sukhoi 140, OS 140RX
33% Goldwing Raven 88", DLE 55
33% Extreme Flight Edge 540 88", DLE 55
33% Extreme Flight Yak 54 88", 3W 55XI
35%??(246.5cm vs) Hangar9 Extra 330L, MVVS 58IRS Prosport
47% Etreme Composite Edge 540T, 3W 240iB2TS
"Viss du må pælla tur kænnistær'n, fårr å spara vækt, har du fårr liten mottor"
"Ætt'no arti, dæ som itte kænn vara fali"
"Dæ skar dure å bromme, itte læta som ei symaskin"
"No gut's, NO glory"
Hadde vært morro det der så lenge 3D egenskapene begrenses til flyet og ikke piloten
Men styr unna første helga i mai er dere snille. Da er det et annet treff, for oss som kombinerer med hjulvisp.
Lurer på om vi skal gjøre alvor av huckfesten.
Visst vi tar siste helgen i mai (så kan paven ha en på sensommeren )
så er har vi god avstand til aurskog-treffet i slutten av juni. Det er mulig jeg kan skaffe en bra premie til en eller annen som fortjener det, eller om vi har en konkurranse av et slag. Bassenghovring kanskje?
Da blir dette et rent acro/3d flyshow!
Skal se om jeg kan få laget en seriøs innbydelse som legges ut. Kanskje lage noen t-skjorter som et varemerke også.
Men først må vi snakke litt i klubben.
We'll be back..............
Hvis det skulle vært hos oss, måtte det nesten ha blitt i slutten av Mai.
Siste helgen i August skal vi ha Verdenseliten i 3-D helikopter hos oss.
På våren er vi jo alle litt "kåte" på å få til noe, så dette kunne ha vært jævla gøy.
Gi meg tilbakemeldinger på hva dere ønsker (sted) slik at jeg evt. kan tromme sammen de aktuelle får tillatelse.
Regner med at vi får aksept for dette.
Bra bra bra!!!!!! Her går det jo an å finne på mye gøy. Hvem fikser karaokemaskin? Er nesten sikker på at det kommer frem noen gullstruper ila natta Eneste som suger litt er at dette er midt i eksamensrushet Men Kanskje er jeg heldig med eksamensdagene. Prøve også å lage til en alternativ helg med tanke på dårlig vær.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment