Unconfigured Ad
Collapse
Huckfest/treff, hva mener du?
Collapse
X
-
Dette ser gøy ut. Bra initiativ! Blir gjerne med på sånne treff. Må bare skvises inn i kalenderen. Og gjøre det siste lille på Bellanca'n daComment
-
#95 UnapprovedNy dato er fastsatt=10-12 juni.
Ny endelig dato=10-12 juni. Fastsatt en gang for alle.(dette pga konfirmasjon og at stripa er bedre da)
Kommer også en innbydelse senere.
Det blir lett servering av brus og baguetter på dagtid. Godt drikke, grillmat og en stol tar dere med selv
PS:Ved forhåndspåmelding får du huckfest t-shirt med forumnavet ditt på (kan også kjøpes etterpå men da uten navnet ditt).
Påmelding: Send meg en pm(bindende påmeld).
Partybussen kommer med bompa bompa og flatskjerm, kanskje vi kan se flyfilm fra dagen om kvelden
Det vil også bli delt ut premie(r)fra sponsorer til de som fortjener det
Håper veldig mange har mulighet til å komme, så skal vi hucke basseng, limbo el.
Ps: det er ordnet med god parkeringsplass på jordet.Last edited by Guest; 11-04-11, 20:40.Comment
-
-
Vi tar en runde, og ser om vi kan få flytta dag til 28. mai
Må jo få med oss huckfest vi og!Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.noComment
-
Det håper jeg! Blir gjerne litt ekstra liv da..Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.noComment
-
Sitter hele tida å leser F i stedet for H på denne tråden her... frustrert...
Men ja. bør vel strengt tatt få med meg dette. Må ta en titt på kalenderen
og ha et lite møte med frua.. Må bare huske å si *H*uckfest rolig og tydelig
så det ikke missforstås.Tom I. ArntsenComment
-
-
Dere får kose dere
Sent from my iPhone using TapatalkRonny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4Comment
-
Skal høre om jeg kan få noen feriedager. Vi har åpen dag selv hjemme siste helga i mai. Den må jeg og få med meg. Gir beskjed straks jeg får vite om jeg får ferie. Lag en skjorte til meg uansett
Sent from my iPhone using TapatalkRonny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment