Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vingtors Acroweekend 05.-06.05.2012!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Parkdressen er dratt frem igjen og fly på lading, presenning er klar, så da kan det egentlig være det samme med været. Det blir nok flyging uansett.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #17
      Hvordan gikk det i dag? Ble montering av takstige for min del, men skal komme en tur i morra.

      Comment


      • #18
        Var snø på Stripa frem til ca.13. Var vel ca.10-12 piloter på det meste! Sola kom frem,og tross noe vind blei det en knall-dag! Ola kom med flere gode tips. Takk for en flott dag!
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

        Comment


        • #19
          Er det noen som har en 20x13 APC E å selge meg i morgen? Jeg har noen hakk i min, er rebalansert, men er litt usikker på om det er grei skuring.
          Anders Eiebakke
          90078513

          Comment


          • #20
            Originally posted by bjeff View Post
            Er det noen som har en 20x13 APC E å selge meg i morgen? Jeg har noen hakk i min, er rebalansert, men er litt usikker på om det er grei skuring.


            Er den i balanse går det greit. Kan ta med 20,5x14. Mulig jeg har 20x14 også. Jeg fløy med 20,5x14 på 30-10Evo på slutten. Den trekker mer amper statisk, men jeg brukte mindre strøm på en flight og er lettere å fly konstant fart med. Du kan få låne og teste.


            Henning

            Comment


            • #21
              Supert-dupert!
              Anders Eiebakke
              90078513

              Comment

              Working...
              X