Det er sant, 163 med turbin, hehe.
Men først må jeg gjøre ferdig Vailly Fw 190 (igjen) ; FG-84 er montert inn. Throttle servo er på plass. Ny bensin tank er på plass.
-Sideroret er reparert, gjort litt høyere og mere riktig form ifølge Bentley. Og trukket med Profi-Cover fra Toni Clark. Det er et fint betreknings-stoff. Den gamle betrekningen hadde begynt å spreke opp i malinga. Hadde vært dum og malt med klass-kote som blir sprø etter hvert.
-Finne-toppen er limt på igjen, men må gjøres litt høyere
-Buken er reparert men må glasses
-Senter-delen av vingen er reparert men må glasses
Endel vingereparasjoner står igjen.
Så er det 109 og Typhoon.
Nei, vent; Sitter her med en splitter ny Saito FG-33. Ah, for et smykke! Den skal inn i Nieuport'en,
slik at jeg får en terapi-warbird med orntlig lyd! Sag ut, smykke inn.
Men først må jeg gjøre ferdig Vailly Fw 190 (igjen) ; FG-84 er montert inn. Throttle servo er på plass. Ny bensin tank er på plass.
-Sideroret er reparert, gjort litt høyere og mere riktig form ifølge Bentley. Og trukket med Profi-Cover fra Toni Clark. Det er et fint betreknings-stoff. Den gamle betrekningen hadde begynt å spreke opp i malinga. Hadde vært dum og malt med klass-kote som blir sprø etter hvert.
-Finne-toppen er limt på igjen, men må gjøres litt høyere
-Buken er reparert men må glasses
-Senter-delen av vingen er reparert men må glasses
Endel vingereparasjoner står igjen.
Så er det 109 og Typhoon.
Nei, vent; Sitter her med en splitter ny Saito FG-33. Ah, for et smykke! Den skal inn i Nieuport'en,
slik at jeg får en terapi-warbird med orntlig lyd! Sag ut, smykke inn.
Comment