Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fagernes 2014 avlyst. HVA GJØR VI NÅ!!!!!?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by lars_30 View Post
    Hvor mye vil du ha? 300? 400?
    300 høres bra ut. Fikser du det, skal du ikke se bort fra at Herr Larsen XO kommer
    en tur på besøk
    Svein Erik Riis
    Ikkje Noko Problem
    Sent from a Jeti DC 16

    Comment


    • #17
      Da satser vi på det! Men vi liker Her Bache XO best!
      Hangaren full av drit...

      Comment


      • #18
        Dyre i drift disse jetjagerene deres! Må da vel holde med en Hansen fra hjørnet med litt potetbåter flytende oppi og ha på tanken, vel!!!
        Propellen skal være på toppen!
        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

        Comment


        • #19
          Hehe...Her kjører vi kvalitet fremfor kvantitet!
          Stripeer nå booket for oss. 300 meter+ med asfaltstripe og tilgang på oppvarmet rom med strøm til det man måtte ønske, samt toalettanlegg.
          Vi får bruke tildelt del av stripa fredag, lørdag og søndag.
          Flyplasssjefen sjøl må kreve oss for 250 kr flyvende snute, det håper jeg går greit?
          Ellers regner jeg med at vi kan få leiligheten fra torsdagskveld om dette er ønskelig.
          Om noen lurer noe mer på hvor og hvordan fins der noe mer info om anlegget på Velkommen til Geilo Lufthavn / Dagali Flyplass - Nettside
          Nå må flere melde seg på da!!
          Last edited by lars_30; 05-03-14, 17:19.
          Hangaren full av drit...

          Comment


          • #20
            Si ifra hvis jeg skal bidra med påmeldingsopplegg da.. kanskje greit..
            og at den er bindende... (regner med å "stenge" stripa for 750,- en helg er uaktuelt)
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #21
              Originally posted by xilian View Post
              Si ifra hvis jeg skal bidra med påmeldingsopplegg da.. kanskje greit..
              og at den er bindende... (regner med å "stenge" stripa for 750,- en helg er uaktuelt)
              Blir vi 10 eller flere går det greit, men blir det bare oss 6 som allerede er påmeldt blir det hakket for dårlig.
              Tenkte å bare ha påmelding her, om du ikke har et annet ess i ermet angående det?
              Tar du turen?
              Hangaren full av drit...

              Comment


              • #22
                Ja xilian.......Det er bare å stille opp...........da blir vi flere

                Comment


                • #23
                  Jeg (CubRune) kommer, Asbjørn og Bjørnar blir oxo med.
                  Vi blir 3 stk å skal høre med noen flere.
                  Vi trenger overnatting.

                  Comment


                  • #24
                    Det skal dere få!
                    Og da mener jeg minimumsgrensa for å dra igang er nådd!
                    Vi tar en opptelling om ei stund der vi deler summen for leiligheten. Dette ønskes betalt på konto ei ukes tid i forkant av treffet. Så tar vi de 250 kr for leie av flyplass på stripa!
                    Vi satser på godt vær så blir dette knall!
                    Hangaren full av drit...

                    Comment


                    • #25
                      Hehe.. Jeg kan garantere at det er flere som følger med på denne tråden uten å si noe

                      Men hvis det holder med 10, og dere "tar det dere får" ellers, så gidder vi ikke kaste bort tida på
                      påmelding og denslags.

                      helmaks at dere tar det på strak hånd. Regner med at de som stiller opp kan bidra litt på arrangeringen også.
                      Blir alltids litt greier og det er kjedelig om 2 mann skal stå igjen etterpå med all jobben

                      Supert er det uansett
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #26
                        Rart Hamar-gjengen ikke har meldt sin interesse. Knall fint på Dagali ..........hører dere

                        Comment


                        • #27
                          10 er bra...........20 er bedre

                          Comment


                          • #28
                            10 holder ja. Men når det kommer til overnattingsmuligheter og for så vidt også flyving blir det ingen dropp in.
                            Dere MÅ melde dere på, da flyplasssjefen vil ha greie på sånn ca hvor mange vi blir. Og det er ikke flust av overnattingsmuligheter i Dagali. Ved påmelding klarer vi for øvrig å huse 25 mann i denne leiligheten, (I køyer.)
                            Skulle det bli fler fins der campinghytter og hotell i Dagali. Er imidlertid usikker på hvorvidt dette er åpent... Så gi meg beskjed her om dere ønsker å ta en tur...
                            Hangaren full av drit...

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by anders e View Post
                              Rart Hamar-gjengen ikke har meldt sin interesse. Knall fint på Dagali ..........hører dere
                              Jeg hører....
                              Må på lag på lørdag, så da er Geilo uaktuelt for min del dessverre....
                              Ha det gøy dere som tar turen, husk kamera
                              EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                              EF Yak-54. 110"
                              EF MXS 83"
                              GB Yak-55 2,2m

                              Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                              Takk til:
                              Autopartner.se
                              http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                              Comment


                              • #30
                                Ringte CubRune i går, vi blir 2 til jeg (Plytten) og Ariel som kommer fra vest og trenger overnatting

                                Comment

                                Working...
                                X