Announcement

Collapse
No announcement yet.

sjøflystevne 6-7 mai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sjøflystevne 6-7 mai

    Orkdal modellflyklubb inviterer piloter og publikum til plasketreff lørdag og søndag 6-7mai på svorksjøen camping. ligger vel ca 6-7mil fra trondheim (tror jeg) VÅr lille klubb på 8 mann har ett fast stevne hvert år og det er dette. Da vi ikke er NAK medlemmer selv så krever vi heller ikke at deltakerene skal ha NAK forsikring selv om det selvfølgelig er en fordel. selv så er vi vel alle medlemmer i trondheimsklubben også og har da ikke sett noen grunn til å registrere den lille klubben vår.

    Et word dokument med kart og tekst kan lastes ned her: http://www.home.no/tyor/SJØFLYTREFF2006.zip

    ps. 19Mb
    Last edited by tyor; 04-04-06, 00:29.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

  • #2
    nå ser det ikke ut som serveren til hjemmesiden min fungerer for øyeblikket. gir beskjed her når filen kan lastes ned
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      nå fungerer linken i første post. så må dere spre dette til alle kjente og u kjente. det eneste som kreves for å delta er fly og godt humør er selvfølgelig åpent for publikum også.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        Hei Tyor !

        Blir Svorksjøen isfri til stevnet ?
        Har ønske om å finne meg et isfritt vann å fly på nå i påske, men det ser dårlig ut gitt

        Gisle
        Gisle Ranum
        Trondheim
        "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

        Comment


        • #5
          hallo Gisle. håper nå at isen skal gå snart. er jo 3 uker igjen så det må da tine til da Tror ikke det er så mange isfrie vann her i nærheten enda. kjørte forbi gangåsvannet i går og der sitter jo gerningene å fisker om dagen. tror ikke jeg hadde turt å gå ut på isen.
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #6
            Vi vår håpe isen går. Det tiner fort nå om dagen. Mine fine åkrer dekket med flott snø for flottørflyging er nå fri for snø
            Er en overivrig fisker selv, men jeg synes mange av de som sitter på isen lever farlig ja
            Har du fått på flottører på flyet ?
            Gisle Ranum
            Trondheim
            "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

            Comment


            • #7
              har ikke fått på flotørene enda men de ligger klare. er fortsatt snø på stripa vår. men håper det skal være hjul føre til helga. skal vel sikkert ut en tur på søndag. ellers så flyr jeg på jordet hjemme. der er det 30cm snø enda
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #8
                Hvordan ligger det an på Svorksjøen.? Er isen gått
                En kamerat av meg har hytte der, og han mener det kan spøke for isfritt til helga Vet du noe Tyor ?
                Vannet jeg flyr på til vanlig er enda islagt, men det er ikke lenge før isen går der
                Gisle Ranum
                Trondheim
                "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

                Comment


                • #9
                  for å si det rett ut så vet jeg ikke om isen er gått. de satt vist å fisket på isen der forige helg Vi får håpe på sånn vær som vi har hatt i dag hele uken som kommer Skal sjekke opp litt i løpet av helga hvordan det er med isen der så får vi håpe på det beste. gir beskjed her når jeg vet noe.
                  Tom Nohr
                  Tennisveien 9
                  2450 Rena

                  Frsky taranis 9+
                  Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                  Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                  + diverse små ting

                  Comment


                  • #10
                    Nå ser det ut til å bli kjempe vær til helgen meldt 17-19 grader og 0-2m/s vind. Har ikke fått det bekreftet enda men regner med som ganske sikkert at isen har gått nå. så alle som er eller skal i nærheten. få på flotører og kom til svorksjøen
                    Tom Nohr
                    Tennisveien 9
                    2450 Rena

                    Frsky taranis 9+
                    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                    + diverse små ting

                    Comment


                    • #11
                      Flottørene er på hele tiden Sørg du for at isen går nå, så blir dette gøy !
                      Gi beskjed om isen er borte innen i morgen kveld, så vi slipper bomtur
                      Gisle Ranum
                      Trondheim
                      "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

                      Comment


                      • #12
                        kan ikke skjønne annet en at isen er borte nå slik vær som vi har hatt. men får klar beskjed i morgen og legger ut svaret her da
                        Tom Nohr
                        Tennisveien 9
                        2450 Rena

                        Frsky taranis 9+
                        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                        + diverse små ting

                        Comment


                        • #13
                          Nei er enig i det, men merkelig nok er ikke vannet jeg flyr på enda isfritt. I ihvertfall ikke i går. Men nå er det jo knallvarmt. Sitter i Oslo i dag, og skulle mye heller vært ute å flydd
                          Gisle Ranum
                          Trondheim
                          "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

                          Comment


                          • #14
                            snakket med formannen i klubben og han hadde vært på sjøen og sjekket i dag. og det er is over hele sjøen så stevnet blir desverre avlyst. var bare 5m inne ved land som var tint. vi satser på å få igang ett nytt stevne der seiner i sommer.
                            mvh
                            orkdal modellflyklubb
                            Tom Nohr
                            Tennisveien 9
                            2450 Rena

                            Frsky taranis 9+
                            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                            + diverse små ting

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tyor
                              snakket med formannen i klubben og han hadde vært på sjøen og sjekket i dag. og det er is over hele sjøen så stevnet blir desverre avlyst. var bare 5m inne ved land som var tint. vi satser på å få igang ett nytt stevne der seiner i sommer.
                              mvh
                              orkdal modellflyklubb
                              Sånn kan det være å bo i Norge
                              Tor Henrik Hernes

                              Comment

                              Working...
                              X