Announcement

Collapse
No announcement yet.

Søker piloter til oppvisning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Søker piloter til oppvisning

    Vi har sagt ja til å forestå en oppvisning i forbindelse med en familiedag på Norsk Teknisk Museum på Kjelsås (Oslo) søndag 21. mai fra 12:00-15:00.
    Jeg ser for meg at vi kan fly små depronsaker (hovring, begrenset akro) samt mini elektro helikopter på det anviste stedet.
    Vi får en sentral plassering ved museets inngangsparti, og en unik mulighet til å vise oss frem. Jeg planlegger en enkel avsperring av området for å ta vare på sikkerheten.
    Jeg er derfor ute etter å hake inn to-tre trygge, gode og sikre piloter som er villige til å bruke sin fridag til dette. Det primære er selvsagt å promotere sporten og hobbyen modellfly på vegne av våre klubber og forbundet.
    Betaling, egentlig ikke, men en elegant landslagsjakke (verdi 650 kroner) til hver er vel et greit tilbud.
    Er det noen som umiddelbart tenner på dette. Jeg trenger pålitelige folk som tar et selvstendig ansvar for å møte opp og gjennomføre dette på en skikkelig måte. Vi stiller med sperring, bord, plakater, MI til utdeling m.m.
    Svar gjerne her, eller send meg en PM eller e-post på terje@modellfly.info.

    Se vedlagte bilde for stedet det skal flys på.
    Attached Files
    Mvh Terje Martinsen
    leder Modellflyseksjonen/NLF
    www.modellfly.info

  • #2
    Morn du!

    Heisann Terje
    Vet at dette er en liten stund siden nå og at du fikk tak i noen flotte og ekstremt flink piloter. Men er det noen en annen gang er det bare å ringe så stiller både jeg og Jonas opp Ha en flott uke...

    BTW: Hadde regnet med å se deg i Hanstholm denne uken som var egentlig. Noe av det beste jeg har opplevd... Og jeg som er motormann da:P
    Lars Norberg

    Comment

    Working...
    X