Announcement

Collapse
No announcement yet.

Warbird Weekend 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Topp gjennomført av Trmfk og krigergruppa. Jeg var tilskuer på Lørdag, og holdt ut 4+ timer med regn før det ble noe action, men jeg angrer ingenting.

    snip snip:
    "Med et mildt sagt slunkent jetmiljø i Trondheim var det mange som fikk oppleve jet for første gang også. Undertegnede inkludert.
    Phil Clarke donerte et Valkyriekit til utlodning. En lykkelig vinner forkynte at nå skulle det legges asfalt på Stripa på Stjørdal, før han fornøyd plukket kitet med seg."

    Det er synd og rart at ikke flere i Trondheim flyr jet. Jetmiljøet i Trøndelag de siste to sesongene har bestått av undertegnede, og muligens noen på Ørlandet som jeg ikke har full kontroll på. Fløy faktisk et par turer på Udduvoll tidligere i sommer, men trusler om skyting fra en ilter laksefisker, gjør at jeg ikke tar det på sparket neste gang
    Om noen vil legge asfalt her på Stjørdal, så kan de gjerne det, men det er fløyet ca.100 turer med turbin fra stripa vår uten at gresset var noen hindring.

    Mvh
    Lars Steffenrem

    Comment


    • #77
      Smakevideo

      Fikk ordnet en liten smakebit fra formasjonsflygingen på søndag. Den ligger her:
      http://aitel.hist.no/~torbjorn/model...-formasjon.wmv

      Videoen er stort sett råmateriale tatt rett fra kamera.
      Mvh
      Torbjørn Gustafson
      www.trmfk.no



      Will fly for food

      Comment


      • #78
        Detta va bare kult.

        Comment


        • #79
          Skikkelig kul video.

          Comment

          Working...
          X