Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ekeberg Fly Inn 11.2.2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by MartinK
    kr. 20,- for piloter også !.
    20 kroner er ca 5 cigaretter. Da tar jeg heller en tur i Ekeberghallen (og demper røyksuget den dagen).
    Mvh Terje Martinsen
    leder Modellflyseksjonen/NLF
    www.modellfly.info

    Comment


    • #17
      Ekeberg FlyInn - modellflymesse.no

      Se ny hjemmeside for arrangementer med mere informasjon (siden er under oppbygging).
      Den nye forretningen FX Hobby kommer også, så nå blir det 8 forretninger!

      modellflymesse

      Comment


      • #18
        En utfordring!

        Jeg har kjøpt meg fotball!
        Jeg utfordrer til luftkamp dersom noen stiller med en flygende fotballstøvel i Ekeberghallen 11.februar! Dette er en skikkelig til utfordring til den oppfinnsomme konstruktør/modellflyger.
        Fotball er jo idrettens største fiende (noen som føler seg støtt?). La oss en gang for alle ta livet av fotballen!
        Attached Files
        Mvh Terje Martinsen
        leder Modellflyseksjonen/NLF
        www.modellfly.info

        Comment


        • #19
          Har et spm ang "messe-delen" eller altså butikkene som stiller: Vil utvalget som stilles ut/legges ut for salg kun være elektro/indoor-artikler? Eller kan jeg dra å sikle på noen nye glowmodeller, samt handle litt diverse rekvisita som skal inn i glowmodeller også?
          Hvordan er forresten bruktmarkedet? kun elektro/indoor eller glow også her?
          Frank Thingelstad
          2050 Jessheim

          Comment


          • #20
            Vi har vel sett mest elektroutsyr på forretningenes bord de siste årene, men vi har ikke satt noen betingelser om det.
            I bruktmarkedet er alt modellflyrelatert lov, men heller ikke der har vi sett så mange fuelmodeller. I Sverige er dette med bruktmarked populært, så hvis dere der ute som ikke får solgt på RCMarked kommer og tar med dere sakene så blir det fest.
            Det eneste stedet det er forbud mot eksos er i luften i hallen.

            Comment

            Working...
            X