Unconfigured Ad
Collapse
3DX Norge
Collapse
X
-
-
prøv VLC media player.. om du ikke har det så søk på googleT-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Comment
-
Originally posted by Dr.PhilOdd Arne filmet nesten hver flight og Jeff Barringer (mannen bak 3D Master og 3DX) tok med tapene for å legge de ut på 3DX siden.
Men dette kan kanskje ta litt tid så fint om noen som har klipp kan legge ut det.Comment
-
Film 3DX
Hei.
Fikk tlf fra dr.phil i går.
Og han kunne fortelle at de video kassettene Jeff fikk med seg til UK
er blitt borte i posten, når han skulle sende de fra seg til web masteren.
Odd ArneComment
-
Må bare legge til at Jeff står på og maser på postvesenet i UK.
Regner nok med at pakken blir funnet etterhvert.
Han skrev i mail "I really want the flights to be available on the 3DX site. Believe me"
Så det er nok bare å være tålmodige, noe som jeg dessverre ikke er kjent for heheComment
-
Beklager litt sen oppdatering, men her er bilder fra søndagens Fun-Fly:
Comment
-
Film fra duoflighten:
Beklager at jeg tidvis mistet litt oversikt...Espen Melby
:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:DComment
-
Takk Espen! nå sitter jeg her med det samme smilet som jeg hadde da jeg dro fra Larvik den helgenBegge gutta flyr dritbra og når de fløy duo ble det faktisk dobbelt så bra
Hvis ikke enda bedre....
Christen
http://jetsofnorway.com/Comment
-
Duoflight
Kjempe tøft gjort av de to å fly sammen.
Like imponert nå som da jeg var i Larvik.
Lykketil videre med flugingen.
Odd ArneComment
-
noen som vet om filmene har kommet til rette?T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Comment
-
Sendte mail til Jeff igjen forrige uke, og fikk beskjed om at tapene fremdeles er borteComment
-
huff da, håpe det dukker opp da... hadde vært kult å sett de filmeneT-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
-- Ronny --Comment
-
Video taper??????????????
Vonde skuldre til ingen nytte?
Hmmmmmmmmmmm
Var ei kjempe helg for det da.
Masse flott flyging både lørdag og søndag.
Odd ArneComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment