Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ser at Wolfgang Matt ligger meget godt an, helt utrolig at han fortsatt er så rå når det gjelder! Er også overrasket over Somenzini, hadde ikke trodd en todekker kunne ha mulighet i den vinden. Men det er nå det begynner, semi'n og finalen med ukjent program vil skille klinten fra hveten tenker jeg. Dæven dette er moro. Prima flyging Ola. Iflg en utregning på RCU var du på topp 10 etter normalisering for ett av dommerpanelene. Sterkt!
Hei gutter (og eventuelle jenter ?) Artig for meg at dere folger med paa hvodan det gaar med det lille Ž'lagetŽfra Norge.
Jada det er 20. plass etter innledende omganger, meget fornoyd med det. Har vaert og trent en 5-6 starter med finaleprogram i dag, sammmen med USA, Australia, Sveits, Liecthenstein og Oesteriket. Det var 5-8 m/s paa skraa bakfra som i folge Somenzini skal stemme bra med morgendagens vaerutsikt. Syntes selv at det gikk ganske OK i dag, og fikk positive tilbakemeldinger fra noen av de andre. Litt artig paa morgenen hvor det bare var meg og Somenzini (med hjelper) som var paa plass. Ikke hver dag at en som Somenzini springer ut for aa baere modellen min tilbake etter en flukt, han mente det var for mye vind til at jeg skulle fikle med det selv. Trekningen av startrekkefolgen endte helt OK for meg, #6 i forste omgang og nesten sist i den andre. Maalet er aa fly to fine turer som forhaapentlig vis holder til aa minst beholde plassen etter innledende.
Jeg gleder meg
mvh
Ola
Hei alle sammen
Da er semifinalen ferdig, som tidligere nevnt i skikkelige friske forhold. Etter lunch ble det litt bedre forhold, men mot slutten okte det paa til 6-7 m/s litt paa skraa bakfra (jeg floy sist). Andre omgang ble bedre, noe som forte til at jeg klatret til en fantastisk 18. plass. Jeg er virkelig fornoyd med dette resultatet, mittt beste VM saalangt i karriaeren.
Regner med at fulle lister kommer op paa arrangorens nett-sider saa fort de faar stokket fingrene.
Hilsen en glad gutt fra lille Norge paa tur i det store utlandet.
Grattis Ola! Utrolig bra, er det ikke også første gang du er i semin i WM?
Helt utrolig at Frankrike, Japan og USA har alle sine tre med i finalen. Sebastiano Silvestri er den eneste som blander seg inn i denne krigen mellom disse gigantene i F3A. Også utrolig at det Tyske laget er parkert i forhold til disse tre. Og Ola slår selveste Günther Ulsamer. De har vel strengt tatt ikke prestert noe videre siden de fikk lag-tittel i EM i Spania i '02. Kanskje noen i Tyskland burde bytte tilbake til glowmotor?
Onda eller CPLR - verdensmesteren flyr vel med glowmotor også denne gang.
En stor prestasjon av en mann som alene, uten noen form for økonomisk støtte eller støtteapparat, reiser til Argentina for å delta i VM!!! Jeg bøyer meg i støvet.......
En stor prestasjon av en mann som alene, uten noen form for økonomisk støtte eller støtteapparat, reiser til Argentina for å delta i VM!!! Jeg bøyer meg i støvet.......
Det er jo ikke helt riktig da Pål.
Ola får konkurransestøtte som alle andre som deltar for Norge i Nordisk, EM eller VM, selvom det ikke er så store beløpet.
Og vi har hjulpet til det vi kan (også via NIF) for at han skulle kunne frakte flyutstyret som sportsutstyr til Argentina.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment