Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vm F3a 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Spennende å se glow-YS tendensen, men også en annen ting...
    Det var 2stk 2-dekkere i topp 3..!!! Aner vi en tendens??? (Neppe..)
    Litt skuffende at ikke CPLR dro frem dobbeltdekkeren sin! (Sikkert derfor han ikke vant )
    Hvis jeg ikke har misforstått helt fløy i alle fall Onda mono i prelim, men brukte Narlar'en i semi- og finalen. Vet ikke om QS fløy mono i prelim.
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

    Comment


    • #62
      QQ fløy samme todekker hele veien. Artig at han vant, til tross for handicap med den ekstra vingen på slep. Men det er jo kjekt å ha hvis den andre detter av.
      MVH

      Jon Gunnar Wold

      Comment


      • #63
        ... imponerende piloter ...

        ... Etter at jeg satt opp Integralen som jeg selv syntes var innenfor Rimelige grenser + - med tanke på FAI-P programmene ,prøvde jeg for gøy skyld det samme oppsettet som J.Schulman har på sin ... hmmm, bortimot ikke flybar rett og slett ....

        Kjell Olav

        Comment


        • #64
          Originally posted by 67685 View Post
          ... imponerende piloter ...

          ... Etter at jeg satt opp Integralen som jeg selv syntes var innenfor Rimelige grenser + - med tanke på FAI-P programmene ,prøvde jeg for gøy skyld det samme oppsettet som J.Schulman har på sin ... hmmm, bortimot ikke flybar rett og slett ....

          Kjell Olav
          hæ?
          fortell hva du mener.....

          Comment


          • #65
            Hei,

            .... hmmmm...

            Når man setter opp en modell ( oppsett = tyngdepukt, rorutslag, expo, mixere , flight modes , motor-trekk, prop etc ) blir det alltid et kompromi , selv om det finnes mange lure ting på fjernstyringen som hjelper piloten ...

            Noen velger et "hårete" oppsett, som gjør modellen generellt vanskelig å fly normalt med ( feks baktung, store utslag, velger bort hjelpemidler etc) men som da også kan gi et større potensiale for å kunne utføre enkelte øvelser bedre, og dermed høyere poengsum ... Dette krever at man er GOD til å fly ...

            Mange tror nok at dagens pattern-modeller "går på skinner"- "flyr av seg selv" ... hmm, det gjør de ikke , selv om det kansje ser sånn ut...
            De er vanskeligere å kjøre pent med enn de eldre modellene, og kommer nettopp av det at man ønsker en modell som har et større potensiale til å kjøre de avanserte øvelsene bedre, om piloten klarer å håndtere modellen ... Mao, det sier mer om Piloten enn om flyet og utstyret han bruker...

            For oss dødelige er det faktisk lettere å oppnå høyere poengsum med de gamle modellene enn dagens ... Men; nye leker er gøy uansett !

            Håper det hjalp
            Kjell Olav

            Comment


            • #66
              aaaahhh...
              sånn ja...
              nå forstår jeg...


              (men... ER shulman virkelig bedre enn deg? hehe..)

              Comment


              • #67
                ... Jeg vet hvor jeg hadde havnet på den samme listen , i andre enden !

                Men jeg er helt sikker på at vi alle har det like gøy !!

                Comment

                Working...
                X