Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM / Acro Week 2004

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NM / Acro Week 2004

    Hallo alle sammen!
    Jeg vil bare minne om at det er på høy tid å starte treningen mot årets NM i F3A/Nordic/Vingtreff & IMAC! Datoen for NM blir 22-25 juli.

    For dere/oss som ikke får trent så mye(....), er det satt av en hel uke til modellflygning i forkant! Her blir det full fart fra morgen til kveld, med kursing og flyging. Sett av datoene 19-21 med en gang...

    Jeg kommer til å stå i bresjen for å få med så mange ungdommer som mulig på begge arrangementene, og kan friste med bla.a. fri kost & losji for den yngre garde dersom alt går etter planen.

    Tenk dere, en HEL UKE med modellflyferie!!!! -På tide å forberede foreldre/fritidskoordinatorer med hva som kommer til å skje til sommeren
    Mer info kommer på sikt i ymse medier, men foreløpig finner dere litt her:
    404 Not Found
    F3A.no

    Mvh.
    Audun Thinn
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

  • #2
    Re: NM / Acro Week 2004

    Jeg kommer til å stå i bresjen for å få med så mange ungdommer som mulig på begge arrangementene, og kan friste med bla.a. fri kost & losji for den yngre garde dersom alt går etter planen.
    Mener du gratis eller billig leie av hytte?
    Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
    er der ingen der kender dem.

    Comment


    • #3
      Jeg lurer fælt på hvordan man best kan fikse overnatting der. Det beste ville jo vært i umiddelbar nærhet, om det fantes ei hytte man kunne leid. Jeg drar med minst 2 kompiser oppover så vi klarer jo prisen av ei hytte. I verste fall har vi en 20 år gammal combi-camp vi kan rigge opp

      Hva er egentlig overnattingsmulighetene der oppe?
      MVH

      Jon Gunnar Wold

      Comment


      • #4
        Det er litt tidlig å si noe ang. overnatting, men det kommer.....

        For den yngre garde (t.o.m. 19år) skal det kunne være GRATIS kost & losji dersom alt går etter planen. Vi må komme tilbake på dette, men jeg lover å jobbe som spett for å få det til
        Det skal også være gratis å delta på NM for de mellom 13-19, samt en fadderordning (igjen dersom alt går etter planen ).

        Vi er blitt forespeilet å kunne låne en del innkvartering i forbindelse med Rena Leir, så da er det oppstilling klokka 0800.... (Eller ikke...)
        Antallet overnattende der vil uansett være noe begrenset.

        Jon; Jeg har en Lavvo du kan låne dyrt Riktignok uten bunn, men med bålplass og soveplass til 8... -Ta med reinskinn
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

        Comment


        • #5
          Si ifra dersom "alt går etter planen"

          Kanskje jeg kan ta turen opp alikevell!!

          Hva mener du med "fadderordning"?

          På forhånd Takk!!
          Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
          er der ingen der kender dem.

          Comment


          • #6
            Vedr: Rena og overnattings muligheter, så ligger det noe info her:

            http://www.rena.org/turist/turist.htm#camping.

            Direkte i tilknytning til flyplassen så blir det vrient der oppe er det stort sett skog og gress
            Er fine bademuligheter med stupetårn i tilknytning til campingplassen nær Rena sentrum for de som har med seg familie eller trenger en kald avrivning etter hete flighter
            http://www.rena.org/turist/guide/stup.jpg

            Andre overnattingsmuligheter av noe størrelse er Norlandia hotell/apartment ca 8km nord for Rena langs RV3.
            Ligger en 18 hulls golfbane strødd rundt hotellet om noen har en bedre halvdel som har slike hobbyer

            Trudvang Hotell ligger midt i Rena sentrum, og er også en mulighet

            Osen har også camping muligheter....og innlands Norges fineste sandstrand.

            Er også flere mindre campingplasser, og private hytter .

            Dessuten har vi rikssenteret for fallskjermhopping oppe på Østre Æra, men er vel høysesong der så spørs om det er noe ledig. Hadde vært noe det for en større klubb ....med 600meter asfaltstripe rett utenfor vinduet
            mvh MM

            Comment


            • #7
              Med Fadderordning mener jeg at de mer erfarne pilotene tar seg av de yngre når det kommer til flygning og opplæring. Dette er noe som er blitt diskutert, og vi håper at så mange som mulig fra F3A-klassen kan stille opp.

              Flue; Du er hjertlig velkommen, og du får være med på å spre informasjonen til alle som måtte være interessert! Du får ta kontakt dersom det skulle være noe spesielt!
              Det kommer også til å arrangeres noe sosiale arrangementer utenom det rent modellfly-faglige. Jobber med saken....

              Som sagt, det kommer mer informasjon etterhvert, bl.a. i MI.
              Vi håper å kunne reise litt rundt til forskjellige klubber for å informere om dette. Jeg skal f.eks. innom Søgne modellflyklubb om en stund....
              Mulig jeg får tid og mulighet til å besøke Sørlandets modellflyklubb i Kr.Sand også.

              Mvh.
              Audun Thinn
              Audun Thinn
              Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

              Comment


              • #8
                Tusen Takk Thinnthinn!!!

                Skal legge ut informasjon på klubbsidene ( http://www.forusrc.no/ ) etterhvert.
                Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
                er der ingen der kender dem.

                Comment


                • #9
                  Jeg tar av meg lua (med MFN-logo på) og bøyer meg i støvet for Thinnthinn og alle andre som hjelper til å gjøre det godt for ungdommen å drive aktiviteter generelt og RC spesielt
                  Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                  Comment


                  • #10
                    Rena 2004

                    dette blir bra
                    jeg har melt meg på

                    Comment


                    • #11
                      Når er fristen for å melde seg på?

                      Thinnthinn: Si fra dersom det blir gratis kost og losj for ungdom, kan ikke melde meg på før jeg med sikkerhet vet om vi skal på ferie til Rena den respektive uka, eller som du prøver på; å få gratis kost og losj for den yngre garde...
                      Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
                      er der ingen der kender dem.

                      Comment


                      • #12
                        Skal holde ALLE løpende oppdatert
                        Fristen skal teoretisk gå helt frem til start-dato, men det må jeg komme tilbake til...
                        Audun Thinn
                        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

                        Comment


                        • #13
                          Hjertelig!
                          Er det begrenset med plasser, slik at det gjelder å melde seg på snarest?
                          Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
                          er der ingen der kender dem.

                          Comment

                          Working...
                          X