Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konkurranse flyging?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Konkurranse flyging?

    Hei!

    Har idag vert å kikket litt på klubbstevnet til Forus Rc klubb, det så gøy ut å fly program som de gjorde, F3A og sikkert etc.??

    Hvor finner jeg informasjon om de forskjellige klassene og hvordan det skal flys?
    Bare flygreier: )

  • #2
    her

    Ola Fremming

    du finner endel her men gutta som flyr ute på Forus har rimelig grei på de også ..tenker da på Karl Petter , Andreas og Erik ... er ikke vanskelige og snakke med de .
    Og ...det er gøy!!
    Du er garantert velkommen i gjengen.
    Rune
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

    Comment


    • #3
      det kommer an på om du vil ha for seilfly eller motorfly eller helikopter... det er mange forskjellige former inne hver gren....
      Si hva slags fly så skal vi se hva som finnes! om det er f3a type flygning du er ute etter så finner du noe her: IIS 10.0 Detailed Error - 404.0 - Not Found

      Comment


      • #4
        Det er bare å komme innom Bore en tur det så kan vi hjelpe deg. Andreas og jeg kommer til å fly på kveldene denne uka hvis været tillater det.

        Erik

        Comment


        • #5
          Originally posted by helipilot View Post
          Det er bare å komme innom Bore en tur det så kan vi hjelpe deg. Andreas og jeg kommer til å fly på kveldene denne uka hvis været tillater det.

          Erik
          Flott, alltid godt med litt god hjelp, har fri nå et par uker å ska få unnagjort noen jomfruturer på hundavåg i dagene som kommer så skal jeg se om jeg ikke får tatt turen ut til dere når ting funker som det skal: )
          Bare flygreier: )

          Comment

          Working...
          X