Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Man blir ikke god pilot bare av å ha et bra fly Det er en god hjelp på veien, men når alt kommer til alt er det trening som gjelder, og det har jeg nesten ikke tid til
Mottok min nye Modeltech Calypso i posten idag, og med ny OS 61FX liggende på benken går jeg en glad høst i møte, så til våren blir det Nordic-trening!
Vi trenger flere "helter" å se opp til som Ola, så kanskje vi hadde fått mere rekruttering, og våre kjære hadde kanskje tolerert mere trening hvis det var litt mere status å fly F3A
Grattis med Calypsoen, skulle gjerne hatt en slik selv!
Ja, det er nok mengden trening som teller, men det hadde nå vært gøy å trent med en slik stor sak da..
Problemet mitt er at jeg bor midt i Bergen, er student og har ikke tilgang til bil for tiden... Flyet står i kjelleren og støver ned. Hadde kanskje vært enda verre om det var et 2X2 fly til ørten tusen som stod der til ingen nytte
Hei
Artig å høre at dere følger med.
Jeg kan garantere at det er bedre å kjøpe en grei modell og bruke resten av budsjettet på fuel, fremfor å kjøpe seg fattig på fancy utstyr. Å kjøpe utstyr kan ikke erstatte trening, trening og atter trening.
I Juli og August har jeg trent så godt som hver dag.
Stå på !
Ola
Calypsoen var billig er er kjapp å sette sammen, og den trenger ikke en værstingmotor for å fly bra! Den var god nok for Hanno prettner så den kan vel mere enn jeg klarer å yte
Et lite tips til rimelige F3A modeller er Dave Smith Models i England..(http://www.davesmithmodels.com/website1001.htm) De har salg for øyeblikket, og 750kr for en 60-size Smartmove er ikke ruinerende! Tenkte jeg skulle bestille! Be dem sende "poste restante" til Sverige, så slipper man skatter og avgifter Må da hentes..
Dave Smith-flyene ser bra ut, men jeg hadde litt trøbbel med å skjønne hva de ulike versjonene av settene inkluderte. Kanskje best å gå for en litt dyrere versjon, så er man sikker på å ikke bare få isopor-kjerne og en tegning
Har hørt endel bra om dem ja, men aldri forsøkt selv. Akk, den som hadde ei hytte i sverige så man kunne få eu varer momsfritt på døra
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment