Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drittunger?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Men det er også jeg enig i. Kjører du på steder der det er annen trafikk og noen har "uflaks" så er det ditt problem.

    På den annen side om du ligger med trynet ditt i asfalten midt i gata som du hadde måttet her, så er vel ditt minste problem en skarp propell i trynet....

    Comment


    • #17
      Originally posted by Tintin
      Men det er også jeg enig i. Kjører du på steder der det er annen trafikk og noen har "uflaks" så er det ditt problem.

      På den annen side om du ligger med trynet ditt i asfalten midt i gata som du hadde måttet her, så er vel ditt minste problem en skarp propell i trynet....
      and in that position, I for one would rather be hit by the model than one of the rascals on bicycles.....what is probably infinitely more dangerous is the many adults who wander the streets blind to the world with a cell phone clapped to their ears - I wonder how many Ws they generate!
      Last edited by Celtic-Griffin; 16-04-07, 14:03.
      Ken Bates
      Never Mind the Label

      Comment


      • #18
        Ja det er nok mer skadelig, for ikke å snakke om naboen med 4-hjulstrekker

        Comment


        • #19
          Originally posted by tyor
          hmmm Det jeg mente med mitt inlegg var mere at han måtte ta litt av skylden selv, ved å kjøre i gata. På den annen side så har jeg en hydrofoam selv og det sitter jo en skarp elektropropell i snuta og en motor på rundt 100W som snurrer den så hvis den skulle ta av så ville ikke jeg hatt den i ansiktet.
          Hei Tom

          Alle har rett til sin mening, og nå var du en av de som klarte å si det på en ordentlig måte så det var vel egentlig ikke deg jeg siktet til.

          Siktet mer til de "innbyggerne" som tydeligvis har fått sin oppdragelse av/under den spanske inkvisasjonen jeg. Usaklig å begynne å slenge med leppa om hvem som er mest drittunge av hvem her.
          Om jeg skulle stemme frem den største drittungen i denne tråden så var det i alle fall ikke Mathias-hydro.

          Og ikke deg heller Tom
          Mvh
          Torbjørn Gustafson
          www.trmfk.no



          Will fly for food

          Comment


          • #20
            Hei gutter!
            Ser at vi har hele temperatur registeret her nå, i denne tråden. Jeg tror trådstarter har tatt hintene og lært.

            Av erfaring kommer det sjelden noe mer ut av tråder som dene, enn hva som har kommet til nå!
            Som oftest ender det bare i ubehagelige kommentarer som går på kryss og tvers!

            Tråden stenges, med begrunnelse i det som står over her!
            Anders Bruneberg
            Raufoss

            Comment

            Working...
            X