Unconfigured Ad

Collapse

uhell med katana v2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • opa
    • Jan 2007
    • 717

uhell med katana v2

jaja... det måtte jo komme det og. fløy første turen min på et jorde like ved huset. fløy 2 turer litt rolig så tok jeg en knife-edge på 3 turen i god høyde da batteriet gikk tomt... full gass rett ned er ikke lurt knakk den ene vingen ,skade på sideror, bulk i aluspinner, ødelagt mottager og knust kropp

likte dette flyet best av alle fly jeg har

tror motoren og noen servoer er hele
    Last edited by opa; 26-08-07, 20:11.
    Joakim L. T. 94-Modell
    ---------------------------------------------------
    Aeroworks - Extra 300
    Extreme Flight - Yak 54E Profile
    Crrc-Pro GF26I
    EG - Yak 54 26cc
    Kyosho - Edge 540 .50
    C Goldberg - Cub med flottører
    OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
  • muff
    • Oct 2006
    • 855

huff det er kjedelig, men det er desverre en del av hobby`n... bare å reise seg og komme seg opp på hesten igjen

Det med tomt batteri er jo litt sløvt også da, og skal jo ikke skje, Kjøp deg Voltspy til neste modell
    T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
    Yak 54 m ASP65
    Depron vrak ;)
    masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

-- Ronny --

Comment

• opa
      • Jan 2007
      • 717

Originally posted by muff
      huff det er kjedelig, men det er desverre en del av hobby`n... bare å reise seg og komme seg opp på hesten igjen

Det med tomt batteri er jo litt sløvt også da, og skal jo ikke skje, Kjøp deg Voltspy til neste modell
      har fått tak i nye deler (kropp vinger sideror, ja alt annet en høyderor) og har hatt problemer med batteriet på den før og, den har barer holdt noen min, var en gang den gikk tom under landing (halvmeter over stripa så ingen skader) var litt skummelt da. (ny batteripakke i den nye)
      Joakim L. T. 94-Modell
      ---------------------------------------------------
      Aeroworks - Extra 300
      Extreme Flight - Yak 54E Profile
      Crrc-Pro GF26I
      EG - Yak 54 26cc
      Kyosho - Edge 540 .50
      C Goldberg - Cub med flottører
      OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

Comment

Working...