Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.
Tore, kom igjen no, ta skikkelig springfart! Harr harr harr, lenge sia jeg har flirt så rått av et kræsj... Utrolig bra!
Det hører med til historia at Tore er flink
til å tyne flya sine, og den her hadde fått G-bulker både her og der, dvs skinnet hadde løsnet ifra bjelker på minst to plasser.
Og hver gang han drar ut på sjøen igjen, så har jeg noe å reparere på.
Så med 1,3 kilo og stup ifra dobbel Jesus-høyde, så går det slik i 200 når en treffer rotoren rått og brutalt, med hans fly ja.
Stemninga var god den, en helt uforglemmelig dag..! Bra jeg stod der med kamera, for det der var noe vi begge husker resten av livet
Mvh
Gudmund
Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.
Rekorden nå er visnok 597 km/t. Innehaveren, Joe Manor, mener det er realistisk å nå 800 km (500 miles/h)
S
Her er en video som viser kortversjonen av utviklingen av rekordflyet til Joe Manor, og rekordforsøket. Ikke noe liten kjerre heller, og en må tydeligvis ha mye karbon her i gården. Videoen demonstrerer også at enkelte har seriøst store hobbyrom - everything is big over there
Oy yess
Det var så bra at jeg humrer hver gang jeg tenker tilbake på det.
Er liksom enda bedre når det ikke ble 1/100 dels runde engang....
Prizeless heter det visst
Mvh
Gudmund
Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment