Announcement

Collapse
No announcement yet.

Litt FPV Moro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Litt FPV Moro

    Litt innspirasjon til dere komande FPV pilotar.

    Video: Verify to Continue
    FPV-DUDE

  • #2
    Regner med at du syns det er greit med litt feed back. De videoene du viser oss er jo aldeles fantasisk, og ikke mindre musikkvalget. Sitter med head set på og blir fullstendig revet med (som en 55 åring). Fikk pjaktisk talt lyst til og gå på diskotek igjen. Fortsett og vis videoer. Krav fra meg hehe.
    Hvilken musikk var det forresten?

    Comment


    • #3
      Originally posted by arvid View Post
      Regner med at du syns det er greit med litt feed back. De videoene du viser oss er jo aldeles fantasisk, og ikke mindre musikkvalget. Sitter med head set på og blir fullstendig revet med (som en 55 åring). Fikk pjaktisk talt lyst til og gå på diskotek igjen. Fortsett og vis videoer. Krav fra meg hehe.
      Hvilken musikk var det forresten?
      Hei, og takk for fin tilbakemelding
      ALLTID kjekt med fine omtalar

      Musikk av Joe Satriani- If I Could Fly
      FPV-DUDE

      Comment


      • #4
        super video....og jeg må jo bare si at musikken gjorde seg veldig godt!
        Anders Bruneberg
        Raufoss

        Comment


        • #5
          Veldig bra som vanlig leif men no må du ikkje gløyma høgdetrening til den store ferden
          Alt som kan fjernstyres.
          ---------------------------------------------
          The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
          Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
          Steinar Kvarme.

          Comment


          • #6
            Originally posted by elektrodude View Post
            Veldig bra som vanlig leif men no må du ikkje gløyma høgdetrening til den store ferden
            Nei da, eg er faktisk begynnt å tenka på om eg lyt ta med meg surstoff, sida eg skal opp
            i over 10.000meter over havet
            Lurde faktisk på å laga flyet uten motor, for å spara på vekt av motor og STOR regulator.
            Fra den høgda så er det vel berre å "segla/stupa" heim at, berre ikkje ein sterk
            jetstrøm fer med meg "over alle hauga"
            FPV-DUDE

            Comment


            • #7
              Alltid fint å se videoene dine, veldig inspirerende. Men den musikken suger sure sokker. Heldigvis er det mulig å slå av lyden, slik at man bare ser bildene
              Anders Eiebakke
              90078513

              Comment


              • #8
                Originally posted by bjeff View Post
                Alltid fint å se videoene dine, veldig inspirerende. Men den musikken suger sure sokker. Heldigvis er det mulig å slå av lyden, slik at man bare ser bildene
                he he, det var noen her inne så meinte at denne musikken ville passa t mine videoar,
                så dei har fått sin vilje, men eg synest denne sangen er ok til ein slik video,
                men det er jo godt at vi alle ikke har samme musikksmak
                FPV-DUDE

                Comment


                • #9
                  Skal du ha med deg surstoff også!! det må da være nok med helium uten motor ja,det er jo eit godt poeng faktisk.
                  Alt som kan fjernstyres.
                  ---------------------------------------------
                  The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                  Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                  Steinar Kvarme.

                  Comment

                  Working...
                  X