Unconfigured Ad

Collapse

Distre pilot!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Shrimp
    • Jun 2008
    • 66

Distre pilot!

sjekk denne ut:

kos dere
    The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch

Lama v3 (julegave til far)
    T-rex 450s

Spectrum DX7

Realflight G4.5 - snart
  • tahustvedt
    • Feb 2004
    • 4601

Lat pilot.

Comment

• nettulven
      • Feb 2007
      • 495

Dette film-klippet ble lagt ut her i en tråd for en tid tilbake :

http://www.modellflynytt.no/showthread.php?t=18908

Hvis ikke jeg husker feil, så skal havari-rapporten også ligge i denne tråden ett sted
      Thomas Molnes
      Ålesund og Omegn Modellflyklubb

Comment

• Litespeed
        • Jun 2005
        • 1064

Ja det er vel visse ting man bør sjekke når man ligger på Cut,n. .... .
        Øyvind

www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

Comment

• nixxon
          • Feb 2005
          • 478

Ser for meg at dette skummet som brannfolket rutinemessig spyler ut over flyet kan medføre flere ulemper enn fordeler.

Comment

• Sniper
            • Nov 2005
            • 1386

Sett denne før, og mener det ble sagt at piloten ikke hadde gyldig førerkort? I så fall ble det kanskje dyrt for ham..
            Geir

3D plane - 1D brain

Comment

• nixxon
              • Feb 2005
              • 478

Han var trafikkflyger med mer enn 2000 timer bak spakain. Flylappen løp ut på dato mer enn 14 dager før hendelsen. Hva morroa kostet vites ikke, men jeg vil tro at siden han ikke fulgte påkrevet sjekkliste eller så etter grønne lys for understell så krevde sikkert forsikringsselskapet regress for evt. utbetaling til eier(e) pga. sk. grov uaktsomhet...

Comment

• Mr Shrimp
                • Jun 2008
                • 66

visste ikke at den var lagt ut før, men syns den var så morsom at den måtte legges ut.

etter det jeg leste på youtube hadde piloten lang erfaring, så han gadd ikke bruke sjekkliste og flyet var visst nok så gammelt at det ikke var alarm for at hjulene ikke var nede.
                videre står det noe om at han mistet lappen like etter hendelsen.

men uansett; banning på skikkelig sunnmørsk skal mye til å slå "helvete, no blir det styr" haha
                The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch

Lama v3 (julegave til far)
                T-rex 450s

Spectrum DX7

Realflight G4.5 - snart

Comment

• nettulven
                  • Feb 2007
                  • 495

Originally posted by Mr Shrimp
                  visste ikke at den var lagt ut før, men syns den var så morsom at den måtte legges ut.

etter det jeg leste på youtube hadde piloten lang erfaring, så han gadd ikke bruke sjekkliste og flyet var visst nok så gammelt at det ikke var alarm for at hjulene ikke var nede.
                  videre står det noe om at han mistet lappen like etter hendelsen.

men uansett; banning på skikkelig sunnmørsk skal mye til å slå "helvete, no blir det styr" haha
                  Jeg som er Sunnmøring også synest denne er like morsom hver gang den vises, så det skader ikke at denne kommer på en ny tråd inn i mellom
                  Kjedelid for han som flyr, men denne er spesiell ja
                  Thomas Molnes
                  Ålesund og Omegn Modellflyklubb

Comment

Working...