Unconfigured Ad
Collapse
Distre pilot!
Collapse
X
-
-
Dette film-klippet ble lagt ut her i en tråd for en tid tilbake :
http://www.modellflynytt.no/showthread.php?t=18908
Hvis ikke jeg husker feil, så skal havari-rapporten også ligge i denne tråden ett stedThomas Molnes
Ålesund og Omegn ModellflyklubbComment
-
Ja det er vel visse ting man bør sjekke når man ligger på Cut,n. .... .Comment
-
Han var trafikkflyger med mer enn 2000 timer bak spakain. Flylappen løp ut på dato mer enn 14 dager før hendelsen. Hva morroa kostet vites ikke, men jeg vil tro at siden han ikke fulgte påkrevet sjekkliste eller så etter grønne lys for understell så krevde sikkert forsikringsselskapet regress for evt. utbetaling til eier(e) pga. sk. grov uaktsomhet...Comment
-
visste ikke at den var lagt ut før, men syns den var så morsom at den måtte legges ut.
etter det jeg leste på youtube hadde piloten lang erfaring, så han gadd ikke bruke sjekkliste og flyet var visst nok så gammelt at det ikke var alarm for at hjulene ikke var nede.
videre står det noe om at han mistet lappen like etter hendelsen.
men uansett; banning på skikkelig sunnmørsk skal mye til å slå "helvete, no blir det styr" hahaThe man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
Lama v3 (julegave til far)
T-rex 450s
Spectrum DX7
Realflight G4.5 - snartComment
-
visste ikke at den var lagt ut før, men syns den var så morsom at den måtte legges ut.
etter det jeg leste på youtube hadde piloten lang erfaring, så han gadd ikke bruke sjekkliste og flyet var visst nok så gammelt at det ikke var alarm for at hjulene ikke var nede.
videre står det noe om at han mistet lappen like etter hendelsen.
men uansett; banning på skikkelig sunnmørsk skal mye til å slå "helvete, no blir det styr" haha
Kjedelid for han som flyr, men denne er spesiell jaThomas Molnes
Ålesund og Omegn ModellflyklubbComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment