Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apropos FPV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apropos FPV

    Lurer bare på hvorfor denne kategorien for krasj har blitt deres nye "hjemmeside". Ikke vondt ment, synes bare det er på tide med en egen kategori for den slags, her hører det i hvertfall ikke hjemme, med mindre hver tur ender med, ja nettopp krasj!

    mvh Terje
    Terje Pedersen

    Indre Østfold Modellflyklubb

    91399490

  • #2
    Det er sikkert fordi det ikke er noen kategori som heter fpv.
    Det kan også godt hende at det lar seg gjøre å opprette en kategori som heter fpv.
    Men det går sikkert fortest å få en sånn kategori opprettet om man sender en pm til en moderator eller klausre som er admin tror jeg
    Det er nok ikke meningen av fpv gjengen å annektere dette som sin hjemmeside
    Mvh
    Bjørn Tore Espevik

    Team Visa...

    Comment


    • #3
      Vel jeg posta her pga eneste stedet jeg har sett FPV bli nevnt. Men det står jo Krasj & Diskusjon. Men tror nok at det skulle værrt laget en egen katogri for FPV siden dette blir mer og mer vanlig.
      Petter Jensen. KMFK

      CMPro Cessna 182, Skywalker EPO, Eflite Beaver, Parkzone F-27C Stryker, Kyosho J-3 Cub SQS.
      Futaba 10CAG 2,4

      Comment


      • #4
        FPV passer nå best under "Fly Generell Diskusjon": Fly Generell Diskusjon - (MFN) ModellflyNytt.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by Snowman View Post
          Vel jeg posta her pga eneste stedet jeg har sett FPV bli nevnt. Men det står jo Krasj & Diskusjon. Men tror nok at det skulle værrt laget en egen katogri for FPV siden dette blir mer og mer vanlig.
          Hei!

          Ønskes velkommen også, alltid spennende med nye trender og retninger innen hobbyen.
          Regner med at ting følges opp og en egen kategori blir opprettet.
          Tror seff at FPV er kommet for å bli!

          mvh Terje
          Terje Pedersen

          Indre Østfold Modellflyklubb

          91399490

          Comment


          • #6
            Ta en titt på hvem som har starta 90% av alle FPV-trådene her inne.... Er ikke "FPV'erne" som har valgt dette forumet, men EN FPV'er...

            Sender en PM til Klaus og spør om han kan opprette en FPV, gruppe, og samtidig ber han flytte trådene inn dit...
            Anders Hauge

            www.hang.no - Norges nye HANG-side!

            www.JetsOfBergen.no
            rc.andersh.com

            Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
            Byggeblog FPV SailCam Easyglider
            Byggeblog for Eurosporten
            Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

            There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

            Comment

            Working...
            X