Unconfigured Ad

Collapse

Simjet vs cub

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Onkel Modellfly
    • Feb 2005
    • 146

    #1

    Simjet vs cub

    And the winner is!!!!! Simjet.........
    Attached Files
    Hans P Førde
  • Zniila
    • Mar 2004
    • 194

    #2
    Jeg må bare spørre: Hvordan i allverden klarte dere det der!?

    Comment

    • esmel
      • Dec 2004
      • 2830

      #3
      Originally posted by Zniila
      Jeg må bare spørre: Hvordan i allverden klarte dere det der!?
      ...og av hvilke fabrikat/kit er cuben?

      Kjedelig det der da
      Noen som drister seg frempå med en sannsynlighetsberegning...
      Espen Melby

      :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

      Comment

      • EspenL
        • Jan 2005
        • 104

        #4
        Hvordan i allverden klarte dere det der!?
        Det kan umulig har vært Mr. Cub sin skyld for å si det sånn!?
        €$p€n £

        Her kunne det ha stått en laaang skryteliste....

        Comment

        • Zniila
          • Mar 2004
          • 194

          #5
          Originally posted by esmel
          Noen som drister seg frempå med en sannsynlighetsberegning...
          Jeg tror mannen i if-reklamen må løsrive seg fra fotballspillende labrotter og prøve seg her...

          Comment

          • Tore
            • Jan 2006
            • 337

            #6
            Kjedlige greier det der. Nasehjulet låste seg til høyre under take-off, og når en jet først har fått turtall er den ikke lett å stoppe. Cub'en sto desverre i veien der jet'en kom rasende.
            Tore

            www.skalamodellflyklubb.no

            Comment

            • Eagle
              • Jan 2006
              • 1299

              #7
              Må vel komme med en kommentar, siden det var jeg som fløy jet.
              Wiren mellom servo og neshjul slet seg, med det resultat at flyet trakk mot høyre idet jeg gav gass og skulle ta av. Hadde Aeroncaen stått en meter lenger ned, hadde det gått fint, men som tidligere sagt, det tar litt tid før turbinen roer seg etter full gass. Hadde låste hjul, full brems, men på gress, så var det lite effekt i det.
              Har tilbydt eieren av Aeroncaen erstaning, evnt at jeg fixer flyet hans, han skulle tenke på den saken.
              Uansett hvor nøye man er med oppsett av fly, og sikkerhet, så skjer ting, slik er det bare, tror de fleste er enige i at det var bra det ikke satt en diger propell i snuten på jet'n, da hadde Aeroncaen blitt oppspist.

              That's life.
              Knut Erik
              But it flies, so who cares??
              www.torqueroller.com
              Steikje galen
              www.skalamodellflyklubb.no
              www.teamflyingcircus.com

              Comment

              • Trondhjem
                • Dec 2004
                • 639

                #8
                Ulykker skjer.

                Hei.
                I disse dager da gitt.
                Hvor alle er opphengt i SIKKERHET.
                Et forslag fra meg er:
                Hva med et sikkerhets gjerde mellom depoet og rullebane?
                Mvh
                Odd Arne
                OAF
                Caliber 30FT MiniTitan
                Div Fly
                Radio Hitec Aurora 9
                www.ringerikemfk.com
                http://modelsport.no/

                Comment

                • tyor
                  • Mar 2005
                  • 9757

                  #9
                  Kjedelig at sånt skjer. men som sagt det er ting som kan feile uansett hvor nøye man er på oppsettet. det med sikkerhetsgjerde er veldig smart det har vi på stripa våres. Faktisk sauegjerde det stopper det meste og da er det også en regel at alle utenom pilo/lærer står bak gjerdet også. OK det har gått en del propeller og vingetupper i gjerdet men har i hvertfall berget fly som er parkert på bakken
                  Tom Nohr
                  Tennisveien 9
                  2450 Rena

                  Frsky taranis 9+
                  Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                  Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                  + diverse små ting

                  Comment

                  • Eagle
                    • Jan 2006
                    • 1299

                    #10
                    Det med sikkerhetsnett/gjerde, har jeg foreslått før,men er ikke alltid like lett å få ting i gang i klubben vår.
                    Knut Erik
                    But it flies, so who cares??
                    www.torqueroller.com
                    Steikje galen
                    www.skalamodellflyklubb.no
                    www.teamflyingcircus.com

                    Comment

                    • Trondhjem
                      • Dec 2004
                      • 639

                      #11
                      Gjerde

                      Da har du fått et godt argument nå da.
                      Klubben jeg er medlem av satte opp slikt gjerde før noen fikk lov til å fly.
                      Venter nå bare på at veien ned til stripa skal tørke opp slik at det
                      blir mulig å kjøre ned ditt for å fly.
                      OAF
                      Caliber 30FT MiniTitan
                      Div Fly
                      Radio Hitec Aurora 9
                      www.ringerikemfk.com
                      http://modelsport.no/

                      Comment

                      Working...