Skal tro hva den stakkars piloten tenkte de siste 5 sekundene...
Unconfigured Ad
Collapse
Flutter?
Collapse
X
-
Flutter?
Skal tro hva den stakkars piloten tenkte de siste 5 sekundene...Tags: None -
Fytti katta for ett panikktryne det må ha vært . Hvordan kunne begge vinger knekke slik da?.Geir I Walderhaug -
Originally posted by FORMOSAMOSERFytti katta for ett panikktryne det må ha vært . Hvordan kunne begge vinger knekke slik da?.Comment
-
Originally posted by Tore
Skal tro hva den stakkars piloten tenkte de siste 5 sekundene...
Eller no......
Stakkars jævler...........Comment
-
Originally posted by pkasnesLeste på et forum at det som hadde skjedd var vist hjerteinfarkt under oppvisningen. Det stod videre at kona stod på bakken og kommenterte oppvisningen med mic. og høytaler for publikum.Comment
-
-
Originally posted by ToreMener du at piloten fikk hjerteinfarkt? Hvordan kunne det da påvirke vingene på noen måte?
That happended 9/11/1983. The guy was a Bob Hover wanabe. Except he wasn't using a tough as nails aerocommander, he was using a Partenavia that wasn't stressed for aerobatics
He reasoned that if he stuck to 1-2 G manoevers there wouldn't be a problem. At the time it was believed that he had a heart attack and jerked back on the stick and got the symetrical wing snap by the rapid overload of the structrure. Here's the NTSB report
Sadly his wife was the commentator and had to watch the crash
Edit: Virker som den siste linken er død.
Edit 2: klippet fra samme tråd på rcgroups "NTSB report says calculated G force at 8.3! WOW!
"Last edited by pkasnes; 20-05-06, 23:31.Pål KasnesComment
-
Comment
-
Alt med det ble konstatert en G på 8,3 er det vell mulig?? Om flyet tåler det er jo noe helt annet. Jeg kan hoppe utfor et fjell på 1000 meter uten skjerm, om jeg overlever er noe annetComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment