Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Etter noen runder med flyving .. litt 3d.. så var det fingrene sin tur til å bli varme. skulle da etter ca 15 minutter, starte opp raptorn igjenn. starta og gikk.. ikke noe problem.. kom ca 30 meter unna stand. og fikk motorstopp... til da dags dato hadde jeg aldri prøvd autoraotasjon i live mode:P kun på simulator. motorn stoppa, og jeg klarte å lande sinsykt pent i snø skavla!! heh.. så høyt adrenalin trur jeg at jeg aldri har kjent før.. hehe.. sinsykt tøft.
Jeg MENER å huske noen meter av noe hvitt stoff fra sist vinter men det fortrenger vi... Det vi vil ha nå er blå himmel og 20 minus hver natt en stund så vi får MASSE is på vannene rundt om:P
Snøen er best ferdig brøytet hehe
snøskavvel er det samme som en flekk med snø.. på trøndersk:P
hehe Jeg ringte en tipstelefon en gang for å fortelle at det var en skavvel over en meget lokal vei ute på Fosen. Gubben som tok i mot tipset skjønte ikke bæra
Throttle Cut skal programmeres til å stoppe motoren etter endt flytur.
Throttle Hold skal programmeres til litt høy tomgang. Det er Hold funksjonen du skal bruke når du autoroterer. Normalt skal den være på tomgang, men for å øve så kan man med fordel programmere den såpass høyt at clutchen griper.
Hvordan dette programmeres står i Manualen til senderen.
Åja.. hehe.. daså .. viste det om throttle cut... men ikke om hold. trudde det var eget program som lissom styrte gassen.. idle eller no lignende....
skal programere så skal jeg prøve.. vart foresten en autorotasjon idag og.. gikk tom for bensin.. alltid like spennende.. gikk bra.. bare litt skjeiv landing skid
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment