Announcement

Collapse
No announcement yet.

Posten Norge - Skeptisk...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Litespeed
    Så må det nevnes at Posten som Transportør frakter TNT pakker her og der ......så er vi tilbake dit vi startet......
    Ja, for de kundene som ikke vil betale for en raskere måte, det står på penger hele tiden.
    Det finnes så mange transportfirmaer i Norge som fint kan frakte pakken fra TNT på Kjeller til de fleste destinasjoner i Norge. Haster det veldig kan TNT Special service sende pakken til deg med Jetpak fra Gardermoen til hvilken som helst flyplass i landet samme dag som den ankommer TNT. Det blir dyrt, men det er ikke noe problem og få pakken raskt frem hvis det haster så utrolig mye.
    Last edited by Guest; 02-02-07, 20:38.

    Comment


    • #17
      Blei liv her ja................

      Klart man får hva man betaler for, uten tvil. Men at det ikke skal kunne gå an å få frem en pakke som veier noen hundre gram og skal raktes noen få mil til 100-200 kr her hjemme på bjerget er ganske begredelig.

      Alle utenlandspakker betaler jeg skikkelig frakt for og det har fungert utmerket mange ganger. Og ofte til meget bra priser sett på distanse og tid.
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #18
        Etter alle nyhetssendingene om Posten om dagen så er det tydeligvis flere enn meg som er skeptisk?

        De må gjerne ta seg betalt det de skal, men da må de levere. Jeg har sendt 3 klagesaker til Postens kundeservie og fått medhold i alle. Kunne sendt fler, men det er begrenset hvor mye man skal gidde å bry seg for ingenting?
        Men forbedringspotensialet er formidabelt ihvertfall.
        ____________________________
        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

        Comment


        • #19
          Posten om postrotet: - Lover å rydde opp
          Mvh
          Torbjørn Gustafson
          www.trmfk.no



          Will fly for food

          Comment


          • #20
            Semi statlige bedrifter kan tillate seg alt..

            Originally posted by torgust
            Lurer på hva som skjer dersom Kanal 24 feks begynner å krinkaste kun 75 dager gamle nyheter, eller at Rimi begynner å kun selge 75 dager for gammel melk.....

            Eller alle bedrifter begynner å betale inn momsen 75 dager for sent.
            Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

            Comment


            • #21
              Its not just christmas cards - new stock is not arriving to small companies - customers are frustrated because of broken delivery promises - in my postal district (Because of sickness) we have been reduced to a stand-in post man who appears about once every two days late in the evening. What is particularly irritating is that when he comes he still carries a large amount of unwanted advertising. I wonder what this is costing society generally?
              Last edited by Celtic-Griffin; 18-02-07, 09:24.
              Ken Bates
              Never Mind the Label

              Comment


              • #22
                Jeg har sjeldent problemer med posten jeg da. tar 1 dag eller 2 å få ting tilsent. 3-4 fra utlandet. men skal gjennom tollen da er det ikke my ebra lengre nei.

                25% for noe over 200 kr.? hvor dumme kan folk bli? (tror jeg har rette tall her)

                heldigvis har de fleste butikker vett nok til å sende blader og lignende som brev
                Go Lower! Lower.... To Low!

                Comment


                • #23
                  Fully agree Pål but believe it or not the sticker is on my post box and the necessary request has been sent to Brønøysund - the crap still comes!!!
                  Ken Bates
                  Never Mind the Label

                  Comment


                  • #24
                    Nå er det vel slik at det også er andre enn disse 2 som deler ut reklame....bare reklame og de gir blaffen.

                    Comment


                    • #25
                      Quite right Tintin - but my post box is just outside my kitchen window (wheelchair jockey) and generally I see who delivers what - unfortunately I cannot move fast enough to stop them.
                      Ken Bates
                      Never Mind the Label

                      Comment


                      • #26
                        Du får sette opp en musefelle

                        Comment


                        • #27
                          En servo som smeller igjen lokket over fingrene på uønskede reklamedistributører

                          Comment


                          • #28
                            I like the servo idea Tintin - the mind boggles at the possibilities, all from ball squeezers to small R/C paint bombs.
                            Ken Bates
                            Never Mind the Label

                            Comment

                            Working...
                            X