Announcement

Collapse
No announcement yet.

Posten, igjen..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by jotto View Post
    Jeg venter på en ny radio som forlot USA med ems den 7., og den har ikke gitt livstegn fra seg enda. Det er jo i overkant av normalen.

    Jeg venter også på mottakere som ble sendt fra Sortland den 13., og forventet ankomst er ifølge sporinga den 19.! DET er slapt! Kan ikke folkene på posten ta sommerferien i januar istedet, når ting ikke haster like mye??


    Sent from my mobile phone - I apologize for any spelling errors!
    Jeg har en som ble sendt den 6. Fremdeles ingen livstegn at den har kommet til Norge.

    Tok en telefon opp til EMS Gardermoen i dag og fikk beskjed om at de hang langt etter og hadde en haug så stort som et fjell.... så gøy å betale for Express når det ikke funker...
    Stian Håvak (82)
    Fly low or crash trying!

    MFN @ Facebook - Like!

    Comment


    • Må si meg lite fornøyd med posten selv. 7 dager fra Tromsø til sunnmøre på en liten pakke som akkurat var for stor for brevpakke... Ikke rart folk heller bestiller fra utlandet og bruker andre firma enn Posten!!!

      Comment


      • Posten er sammen med Nsb en eneste stor vits! tom et spansk postkontor ute i provinsen jobber mer effektivt idag, det sier vel alt :-/
        Mer og mer penger skal de ha også, og på toppen av dt hele så spør de meg hver uke om jeg vil bli kunde der, hvorpå de ikke forstår hvorfor jeg svarer, kunne ikke falle meg inn.
        Problemet sitter i toppen, en komplett udugelig direktør som ikke engang vet sitt eget beste...

        Comment


        • Opplever tilstadighet det som blir sagt her... "Pakke førsøkt levert,adressanten ikke hjemme" osv. enda jeg har vært hjemme hver dag... Godt jeg har sporingen på iphone, slik at man slipper å vente på hentelappen...
          -Jim Johansen-
          Flyklart:
          Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
          Under construction:
          Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

          Comment


          • Originally posted by jijohans View Post
            Opplever tilstadighet det som blir sagt her... "Pakke førsøkt levert,adressanten ikke hjemme" osv. enda jeg har vært hjemme hver dag... Godt jeg har sporingen på iphone, slik at man slipper å vente på hentelappen...
            Om du synes det er dritt, ring EMS og klag. Etter jeg gjorde det har de stått på døren hver gang siden.
            Stian Håvak (82)
            Fly low or crash trying!

            MFN @ Facebook - Like!

            Comment


            • Sendingen er sendt fra avsenderland
              05.07.2011 20:40 HONG KONG AIR MAIL CENTRE, Hongkong
              Sendingen er innhentet
              05.07.2011 20:19 IMC/SPT, Hongkong
              Sendingen er sendt fra avsenderland
              05.07.2011 19:57 HONG KONG AIR MAIL CENTRE, Hongkong

              Venter og venter..

              Og den som venter må vente litt til men er da lys i tunnellen

              Sendingen er til importvurdering
              16.07.2011 12:02 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
              Sendingen er ankommet mottakerlandet
              16.07.2011 12:02 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
              Last edited by Hansi79; 16-07-11, 11:13.
              I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

              Comment


              • For noen uker siden ventet jeg på en pakke som skulle bli levert på døra, når jeg hørte posten kom gikk jeg til vinduet og så at han bare kjørte rett forbi, 2 minutter etterpå sto det Forsøkt utlevert/Adressaten ikke hjemme. Og da måtte jeg vente til dagen etterpå før jeg fikk hente pakken på postkontoret.

                Og jeg bestilte en pakke fra TowerHobbies med UPS, det tok 2 dager fra U.S - Norge og over en uke fra Oslo - Harstad.
                Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
                Harstad MFK

                Futaba 12FG

                ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
                Slick 360 | Elektrokonvertert
                ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
                Phoenix Decathlon | ASP.70
                Hexacopter

                Comment


                • Originally posted by Jon M View Post
                  For noen uker siden ventet jeg på en pakke som skulle bli levert på døra, når jeg hørte posten kom gikk jeg til vinduet og så at han bare kjørte rett forbi, 2 minutter etterpå sto det Forsøkt utlevert/Adressaten ikke hjemme. Og da måtte jeg vente til dagen etterpå før jeg fikk hente pakken på postkontoret.

                  Og jeg bestilte en pakke fra TowerHobbies med UPS, det tok 2 dager fra U.S - Norge og over en uke fra Oslo - Harstad.
                  Haha, et klassisk eksempel på hvor jæ... amatørmessig posten er, og det er ikke bare en tilfeldig hendelse nei, virker som det er rutine på å late som pakker er forsøkt utlevert...


                  Regards Chris
                  Sent from my iPad using Tapatalk

                  Comment


                  • Hurra, nå har radioen ankommet kongeriket! Dette har vært historiens tregeste EMS-sending.

                    Heldigvis brukte posten bare en halvtime på fortollinga...


                    Sent from my mobile phone - I apologize for any spelling errors!
                    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                    Anything worth doing is worth overdoing!

                    Comment


                    • Djeezez.. Pakken ble lastet opp for utkjøring igår kl 10, og der stopper alle spor. Det lokale postkontoret har ikke fått den, og ingen kan svare på hvor den er.

                      Det er ikke måte på hvor mye trøbbel det skulle være med denne radioen.. Argh


                      Sent from my mobile phone - I apologize for any spelling errors!
                      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                      Anything worth doing is worth overdoing!

                      Comment


                      • Etter å ha klødd seg et visst sted (haka?) i en halv dag, har posten klart å finne igjen pakka. Den skal visst bli levert om ti minutter... Så er det bare å håpe på at den er hel!


                        Sent from my mobile phone - I apologize for any spelling errors!
                        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                        Anything worth doing is worth overdoing!

                        Comment


                        • Originally posted by jotto View Post
                          Det er ikke måte på hvor mye trøbbel det skulle være med denne radioen.. Argh
                          Du mener vel, det er ikke måte på så mye trøbbel det skulle være med posten?
                          Alt er iaf som normalt på posten skjønner jeg, det er jo betryggende å vite...


                          Regards Chris
                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          Comment


                          • Bestilte en pakke fra HobbyKing 11.07 og den ble sendt for ikke så lenge siden, men det står bare :

                            Shipment Summary:



                            Origin --------------Destination-------------------------- Status -----------------------------Date and Time
                            Singapore ---------- Norway--------------- Acknowledged at Transit Centre ---------- 26/07/2011 10:21

                            Noen som vet hva det betyr? Begynner å bli lei av å vente på batteriene til EF Edge EXP 48" nå, eneste som mangler.
                            Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
                            Harstad MFK

                            Futaba 12FG

                            ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
                            Slick 360 | Elektrokonvertert
                            ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
                            Phoenix Decathlon | ASP.70
                            Hexacopter

                            Comment


                            • Originally posted by Jon M View Post
                              Noen som vet hva det betyr? Begynner å bli lei av å vente på batteriene til EF Edge EXP 48" nå, eneste som mangler.
                              Derfor kjøper jeg alltid 1 batteri her i norge på en lokal butikk eller på nettet... og så extra batterier fra hobbyking eller andre steder...

                              Comment


                              • Høres ut som om pakken er klar til å sendes, og at informasjon om sendingen er sendt til transportør, men at pakken foreløpig ikke er mottatt av transportør.
                                Ørjan Pettersen
                                Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

                                Comment

                                Working...
                                X