Announcement

Collapse
No announcement yet.

Posten, igjen..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nå er jeg frustrert!!! Pakke fra HK kom til Norge, var til fortolling og har nå status som videresendt til mottaker.... Der stopper det. Ringte posten i dag, og måtte beskrive hvordan jeg trodde pakken så ut. Etter noen timer fikk jeg melding om at pakken ikke var funnet og at jeg måtte kontakte avsender! Jaaaa, det er jo logisk! Blir så provosert over at en innen Posten har tatt pakken min etter fortolling. Hvem sitt ansvar er det? Mitt?
    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
    EF Yak-54. 110"
    EF MXS 83"
    GB Yak-55 2,2m

    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
    Takk til:
    Autopartner.se
    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

    Comment


    • Var ute for noe lignende. Da hadde postbudet tatt med seg pakka for att EMS pakker skal leveres på døra. jeg var ikke hjemme og budet hadde ikke levert pakka inn på postkontoret igjen. så på sporinga sto det bare videresendt til mottaker. måtte vente 2 dager før det dumme budet klarte å få pakka mi tilbake til postkontoret så jeg kunne hente den der
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • Originally posted by tyor View Post
        Var ute for noe lignende. Da hadde postbudet tatt med seg pakka for att EMS pakker skal leveres på døra. jeg var ikke hjemme og budet hadde ikke levert pakka inn på postkontoret igjen. så på sporinga sto det bare videresendt til mottaker. måtte vente 2 dager før det dumme budet klarte å få pakka mi tilbake til postkontoret så jeg kunne hente den der
        Håper dette er tilfellet her også, men dette er ikke EMS.... Og i tillegg så hadde de ikke anelse om hvor pakken var blitt av...
        Huraaaaaaa for Posten!
        EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
        EF Yak-54. 110"
        EF MXS 83"
        GB Yak-55 2,2m

        Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
        Takk til:
        Autopartner.se
        http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

        Comment


        • Det har skjedd meg et par ganger, og det har rett og slett vært rot på min Post i Butikk, folk som har lagt pakker på feil sted osv. De har alltid dukket opp til slutt.

          Comment


          • Ja da er pakken videresendt fra Evenes. Skremmende at Posten har så lite kontroll. Venter spent på hvor den havner nå.
            EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
            EF Yak-54. 110"
            EF MXS 83"
            GB Yak-55 2,2m

            Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
            Takk til:
            Autopartner.se
            http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

            Comment


            • Originally posted by Kenolang View Post
              Ja da er pakken videresendt fra Evenes. Skremmende at Posten har så lite kontroll. Venter spent på hvor den havner nå.
              Murmansk neste, da?
              Propellen skal være på toppen!
              Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

              Comment


              • Originally posted by bjornal View Post
                Murmansk neste, da?


                Ha ha, hadde ikke overrasket meg
                EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                EF Yak-54. 110"
                EF MXS 83"
                GB Yak-55 2,2m

                Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                Takk til:
                Autopartner.se
                http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                Comment


                • Originally posted by Kenolang View Post
                  Ha ha, hadde ikke overrasket meg
                  Flyet går dit først, serru

                  Har forresten en liten beef med UPS som tydeligvis ikke vet forskjell på Notodden og Nesodden...
                  Propellen skal være på toppen!
                  Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                  Comment


                  • Originally posted by bjornal View Post
                    Flyet går dit først, serru

                    Har forresten en liten beef med UPS som tydeligvis ikke vet forskjell på Notodden og Nesodden...
                    Nesten det samme det da hehe!

                    Mens Evenes og Hamar er det endel forskjell på...
                    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                    EF Yak-54. 110"
                    EF MXS 83"
                    GB Yak-55 2,2m

                    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                    Takk til:
                    Autopartner.se
                    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                    Comment


                    • Denne gangen tollpost, som vanlig litt lang dager levering fra nord

                      1 av 1 kolli Lastet opp for levering innen 16:00 OSLO 2013-10-04 07:43
                      1 av 1 kolli Ikke levert mottaker. OSLO 2013-10-04 13:19

                      mottaker er i dette tilfelle sånn hentepunkt for tollpost ting,

                      Comment


                      • På'n igjen. 2 servoer sendt som brev fra Kongsberg på mandag, ennå ikke ankommet pr idag lørdag bor vel en times kjøring unna..
                        Som om ikke det var nok ble det sendt en pakke, USPS, fra USA den 26/12/14. Pr 24/01/15 er den ikke ankommet, og ingen sporing etter at den forlot USA.
                        Uff..
                        Geir


                        3D plane - 1D brain

                        Comment


                        • Da er det på tide med en liten "oppdatering". Bestilte to batterier fra HK's gratis frakt kampanje som ble sendt hver for seg. Verdien er ca 280, men tror du jaggu ikke Posten skal ha moms. Som om det ikke var nok; det ene batteriet har kommet frem til Postkontoret, med oppkravs beløp på 71, men det andre batteriet ligger på tollageret i avvente av at jeg skal betale en faktura på samme beløp. Og det står klart og tydelig på fakturaen at det er beregnet moms av 280, som jo er godt under den nye tollgrensa på 350. Så ikke nok med at de avkrever moms på feil grunnlag, jeg må styre og ordne for å få dem fordi noen ikke har oppdatert seg på de nye reglene

                          Comment


                          • Jeg kjøpte 2 stk HV batterier fra HK på denne fraktfrigreie fra Europa. De kom i hver sin pakke etter noen dager og jeg fikk den ut på posthuset uten å betale noe.

                            Comment


                            • Kan være at de har lagt til en fiktiv frakt siden denne ikke er oppgitt da de 350 kronene er inkludert frakt....
                              Lars Norberg

                              Comment


                              • Bardp; tipper vi har bestillt de samme batteriene, 4S 2400 mah Bolt, og at du slapp unna det kålhue som ikke har lest seg opp på de nye reglene som dessverre tok i mot mine batterier. Lurte på om det kunne være en eller annen klausul om batterier i de nye reglene, men det ser jo ikke sånn ut.

                                Lars N; men da kan de ikke oppgi at det er beregnet moms av 280, som er 70. De har faktisk lagt ved kopi av fraktbrevet hvor avsender har spesifisert klart og tydelig at frakt er "free", mens verdien er ca 35$, så de har beregnet moms av det jeg har betalt. Jeg sendte mail til Posten fredags kveld, venter fortsatt på svar.
                                Last edited by Kyrre; 15-06-15, 09:45.

                                Comment

                                Working...
                                X