Unconfigured Ad

Collapse

Stemningsrapport fra Toten 10.06

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Stemningsrapport fra Toten 10.06

Her er en liten stemningsrapport fra flystripa på Reinsvoll

Den lokale flyklubben ønsket litt mer liv på stripa under den årlige flydagen, noe vi prøvde å gjøre noe med. Alt fra E-starter og klubbtraineren til bensinmodeller på opp mot 4m og 250ccm var representert.
    Last edited by esmel; 10-06-07, 18:04.
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D
  • Kingfisher
    • Feb 2006
    • 833

Fint og variert innslag. Ser ut til at dere oppnådde det som dere ønsket. Klippet, fra 2.55 går det i svart, iallfall hos meg.

Stein

Comment

• esmel
      • Dec 2004
      • 2830

Jupp, det var det som var feil. Feilen er i hvert fall endret nå

Hadde nok med å holde oversikt og kontroll over fullsize gutta så det ble ikke så mye filming av selve flyginga men vi fløy i hvert fall opptil flere ganger hver ila. dagen så oppdraget ble utført

Vi satt å hørte på korpsmusikk, skravla, fløy og kikka på fullsizegutta, seil og fallskjerm. Kunne ikke blitt bedre.

Litt artig var det jo at tårnet kallte opp "mikro *kremt eh..* modell" over sambandet når 3.89m / 250ccm med fly og motor ratta rundt hehe
      Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• Karl H.
        • Mar 2006
        • 1452

På debriefingen ble det spurt hva vi skulle gjøre 2. søndag i juni 2008.
        Videre vil vi arrangere et sensommertreff, med modell og fullsize. Med mulighet for gjester å fly sightseeing.
        En meget vellykket dag med 29C i skyggen.
        Karl Hans Glommen.
        Mjøsa Modellflyklubb

Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

Comment

• esmel
          • Dec 2004
          • 2830

Høres bra ut Karl.

Bilder finner dere her:

(Takk til Jon-Arne for fine bilder)
          Espen Melby

Comment

Working...