Unconfigured Ad

Collapse

Modellfly på BarneTV i kveld!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thinnthinn
    • Sep 2002
    • 1172

Modellfly på BarneTV i kveld!

Hei hei alle barn...

I regi av Døves media fikk Vingtor/jeg forespørsel om å stille opp på et opplegg på barneTV for døve! (Tenk dere, ingen støygrenser )
    Jeg fikk med med meg Lars Siggerud fra Blackbird, og resultatet kan dere se på NRK1 kl.17:25 i kveld. "Team Nicolai".
    Vi fikk masse god hjelp og støtte for å få til dette (b.a. fra NLF, Geir Flesche(3W), Vallhall Arena, RCAnders og flere!). Jeg tror NRK var fornøyd med resultatet.
    Følg med på rulleteksten, så ser dere alle som var involvert!

Audun
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere
  • Warbirdpilot
    Administrator
    • Sep 2004
    • 2878

Og her er bildene jeg tok fra dagen...

Takk til Audun og NRK for en lit annerledes dag i Valhall hehe..
    Attached Files
    - Håvard Glad Andreassen
    - YouTube.com/Warbirdpilot
    - facebook.com/warbirdpilot

Comment

• Thinnthinn
      • Sep 2002
      • 1172

Knallbra bilder!
      ....Lars ser da fryktelig salig ut der han står.....
      Audun Thinn

Comment

• elektrodude
        • Sep 2006
        • 1342

Da var flyginga ferdig rakk akkurat å få det med meg.var jo tøft jo
        Alt som kan fjernstyres.
        ---------------------------------------------
        The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
        Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
        Steinar Kvarme.

Comment

• Morten :-)
          • Aug 2004
          • 62

Bra greier folkens, mye skryt skal deles ut til de som har vært med på dette.

Morten

Comment

• ERJ
            • Aug 2007
            • 935

DøveTV

Seriøst, flott og alt for kort!

Dette skal dere ha HONØR for Audun & Co!

Mvh Einar - den flotte hettegenseren Thinnthinn...hvor får man kjøpt slike?

PS...
            Søt dame..!
            Last edited by ERJ; 14-04-08, 17:17.

Comment

• Propepperell
              • Jun 2005
              • 1093

Er det ikke i dag, mandag?
              Peter Rahm
              Siggerud
              Cirrus RCFK

Comment

• joo
                MFN Skribent
                • Nov 2002
                • 6936

Flotte saker Audun

Men ble litt forbruk av saker.
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• OAK
                  • Jul 2002
                  • 863

Knallbra.

Og for de som ikke fikk det med seg så ligger det ute på nett-tv her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/357299

Comment

• tema95
                    • Aug 2002
                    • 977

Her har Audun og Lars gjort en innsats det står respekt av!
                    Og alle skal vite at 15 minutter på TV er maaaange timers opptak!

Dette tror jeg er god reklame for modellflyging.

Einar, hettegenseren er noe vi har liggende i sekretariatet. Egentlig ikke til salgs men for utdeling til de som gjør en innsats.
                    Men ta kontakt med Tom Brien (tom.brien(at)nlf.no) og spør pent. Kanskje det lar seg ordne.
                    Mvh Terje Martinsen
                    leder Modellflyseksjonen/NLF
                    www.modellfly.info

Comment

• Thinnthinn
                      • Sep 2002
                      • 1172

Takk og takk...
                      Jo, det var 2 hele dager med filming, så jeg og syntes det var litt kort! Men skitt au. Selv var jeg super-fornøyd over at alt ordnet seg! En gedigen takk til Lars Siggerud som stilte opp og tok seg fri 2 dager fra jobben for å få dette i havn!!
                      Så kanskje ikke sånn ut, men det var er resultat av ca.2ukers planlegging.....

Vi skulle egentlig fløyet utendørs, men ble hindret grunnet sludd, snø og regn. Da var det greit å ha Vallhall i bakhånd!

Og nei, det ikk ikke så hardt utover utstyret som det så ut som! Den Cessnaen byttet vi propell på og satte på en tape-bit, så fløy vi masse mer med den samme ettermiddag!
                      Helikopteret ble også fløyet masse samme dag helt til jeg skulle prøve.....

1 krone til den som finner en gedigen instruktør-blemme gjort av undertegnede i løpet av filmen!!! (Lars, du er diskvalifisert fra å "gjette"!).
                      Til mitt "forsvar" kan jeg si at det var heftig nok å holde tunga rett i munnen med Mode2..
                      Audun Thinn

Comment

• Aerial
                        • Sep 2007
                        • 263

Originally posted by Thinnthinn
                        Takk og takk...
                        Jo, det var 2 hele dager med filming, så jeg og syntes det var litt kort! Men skitt au. Selv var jeg super-fornøyd over at alt ordnet seg! En gedigen takk til Lars Siggerud som stilte opp og tok seg fri 2 dager fra jobben for å få dette i havn!!

Vi skulle egentlig fløyet utendørs, men ble hindret grunnet sludd, snø og regn. Da var det greit å ha Vallhall i bakhånd!

Og nei, det ikk ikke så hardt utover utstyret som det så ut som! Den Cessnaen byttet vi propell på og satte på en tape-bit, så fløy vi masse mer med den samme ettermiddag!

1 krone til den som finner en gedigen instruktør-blemme gjort av undertegnede i løpet av filmen!!! (Lars, du er diskvalifisert fra å "gjette"!).
                        Til mitt "forsvar" kan jeg si at det var heftig nok å holde tunga rett i munnen med Mode2..
                        mener å huske jeg så en feil ved instruks av hvordan kontrollen på flyet virket.. blandet vel balanseror og rudder der? så iallfall sånn ut
                        -= www.samundsen.net =-

Comment

• Superstar40
                          • Dec 2002
                          • 1667

Dette var knallbra reklame for modelfly. Takk for at du la ut linken til NRK OAK.
                          Espen Kvien
                          Gruppeleder F3A
                          Vingtor RC Club
                          f3a.norge@gmail.com

Mange fly og mye moro

Comment

• ERJ
                            • Aug 2007
                            • 935

Blemme eller ikke...

Originally posted by Thinnthinn
                            Takk og takk...

Ikke aner jeg hva det måtte være Audun..."Blemma" er uansett tilgitt!

Helhetsinntrykket - og bare det - er det som teller. Meget godt og i beste barnesendetid:

Mvh Einar - bare reivungen ennå...

Comment

• Thinnthinn
                              • Sep 2002
                              • 1172

Godt observert Aerial!
                              Det blei visst litt mye å tenkte på på en gang, og etter å ha gjort DET opptaket for 3. eller 4. gang blei det surr... Godt det ikke var ALT for synlig da!

Skylder deg da ei krone... Kan hentes i Vestby.
                              Audun Thinn

Comment

Working...