Unconfigured Ad

Collapse

Dhl!?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Franboe
    • Jun 2004
    • 128

o.t

Tok vi sorgene på forskudd her eller....
    Hilsen FrankB
    Hilsen
    Frank Bøhmer
    ---------------------------
    God created Earth. The rest was made in China...

Comment

• skl
      • Nov 2007
      • 179

DHL hadde i dette tilfellet, ingen kontroll på pakken i en uke..
      DHL gav opp hele forsendelsen.

Jeg tillater meg å bli behandlet på en mer profosjonell måte enn det..

Men ok Frank B... kall det gjerne sorger på forskudd...
      Svein Kjetil Litlehamar
      Stavanger

Futaba 10C Fasst
      -------------------
      Demon F5D

Comment

• maaaarius
        • Jan 2006
        • 3

Det kan diskuteres hvorvidt prisen man betaler for å sende ting med DHL, FedEX og lignende selskaper er lav eller høy, og om den høye prisen (i mine øyne) er såpass høy kun på grunn av rask forsendelse av pakker eller ei. Når jeg må ty til slike selskaper ser jeg på de som mer nøyaktige og seriøse enn posten, og at de behandler pakkene bedre.

Jeg kjenner folk som jobber på posten, og de tør ikke sende pakker med posten hvis ikke de må. De tar heller bilen sin og kjører den lange veien selv (selvfølgelig innen rimelighetens grenser), det sier litt om hvordan posten behandler pakkene våre. De samme type menneskene som jobber på posten jobber også uheldigvis hos f.eks. FedEx, og etter det jeg har hørt (jeg kjenner noen som jobber på FedEx) så behandler også disse pakkene som det skulle ha vært stein. De kastes rundt, og en del ting kommer frem ødelagt.

Eneste erfaringen jeg har med DHL er den gangen de aldri dukket opp på døra. Det var alltid noen hjemme i denne perioden, og DHL dukket aldri opp. Da jeg ringte DHL fortalte de at pakken var blitt destruert fordi de ikke hadde fått noen signatur.

Selv har alle mine pakker med både posten og FedEx mystisk nok kommet frem hele, med unntak av denne fra DHL. Det kan selvfølgelig være tilfeldig at det er DHL som surrer det til denne gangen også.

Uansett var det fint pakken din kom til rette. Det er ikke noe som er mer surt enn å vente på noe som aldri kommer. Ikke nok med det, men du ville kanskje også mistet en del penger.

Comment

Working...