Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mobiltelefon...Hvilket merke..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg har hatt N82 siden januar, og er kjempefornøyd. Eneste minus med denne mobilen er at enkelte synes den har litt små knapper.

    Comment


    • #17
      Etter over 10 år i Elkjøp, Klart Svar og Telebutikken så går jeg store omveier rundt alt det er trykt Nokia på.. Helt utrolig at folk bruker penger på sånt rall og synes det er ok.. Det er mest sannsynlig de samme folka som kjøper Golf og tror de har en skikkelig bra bil.. Gå og sjekk mental-tilstanden...
      Jeg har sett hva som har gått ut over disk og sett hva som har kommet tilbake på service for å si det sånn..

      Kjøp deg en Sony Ericsson telefon og kjøp deg heller et brukbart digitalkamera ved siden av..

      Comment


      • #18
        Jeg vil også anbefale Sony Ericsson. Hadde selv en K750 i 3 år og var veldig fornøyd med telefon og kamera. Faktisk er kameraet mye bedre enn på min nåværende HTC Touch Cruise. Sjekk ut Sony Ericsson Cyber-Shot K850i.

        Er derimot videokamera viktig, så er Nokia N95 det beste. Den har videoopptak i 640x480, en oppløsning de andre mobilene ikke har. Kameraet er også nesten på nivå med K850. Dessuten har den GPS om det skulle være av interesse. Den er dog en del dyrere.
        Trond Nilsen

        Comment


        • #19
          Originally posted by Alfalfa View Post
          Etter over 10 år i Elkjøp, Klart Svar og Telebutikken så går jeg store omveier rundt alt det er trykt Nokia på.. Helt utrolig at folk bruker penger på sånt rall og synes det er ok.. Det er mest sannsynlig de samme folka som kjøper Golf og tror de har en skikkelig bra bil.. Gå og sjekk mental-tilstanden...
          Jeg har sett hva som har gått ut over disk og sett hva som har kommet tilbake på service for å si det sånn..

          Kjøp deg en Sony Ericsson telefon og kjøp deg heller et brukbart digitalkamera ved siden av..
          Jasså Telebutikken kolega ute å snuser!
          T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
          Yak 54 m ASP65
          Depron vrak ;)
          masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

          "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

          -- Ronny --

          Comment


          • #20
            Oisann!

            Her er det sannelig kommet både mange meget gode innlegg og opplysninger
            Nå skal jeg i ro og mak gå gjennom dette og få med meg en slags konklusjon...

            Sant og si trenger jeg både kompaktkamera og mobil...Sony Ericsson blir nok det
            merket som kommer høyest opp. Nokia er det veldig mye reklamasjoner på sier
            mitt lokale forbrukerkontor...Kamera..? Har tittet litt på Nikon L16, etterfølgeren
            til L6. L6 er noe av det verste jeg har sett i treghet...Motivet var vekk før chipen
            hadde fått registrert motivet. Rart det siden kameraet fikk de aller beste kritikker
            for farge, skarphet osv. i sin klasse. Når jeg foreløpig ikke vil opp i prisklasse så
            er det fordi dette også er et medium som må innarbeides og læres. Fotoapparater
            har jeg ellers nok av, men nå koster filmer snart skjorta og fremkalling ennå mere.
            Ønskedrømmen hadde selvfølgelig vært et digitalt Leica...det får dog være måte på.

            Tusen TAKK kjære forumvenner for alle spesialistinnspill om ting og teknologi jeg
            selv har satt meg helt utenfor...

            Mvh Einar - snill når jeg er ute blandt folk..

            Comment


            • #21
              Sony Ericsson er nok ikke så solid som folk tror:
              http://www.amobil.no/artikler/sony_e...istikken/51881
              Dessuten er N82 en mye mer avansert mobil enn f.eks K850i, den har:
              - GPS
              - Wifi
              - 3.5 mm mini jack

              Comment

              Working...
              X