Har aldri vært, ikke ser jeg ut som ha vært det og kommer aldri til å bli det heller.
Det var med bange anelser jeg besøkte apoteket på en travel lørdags formiddag for å kjøpe noen sprøyter. Det var kø overalt, i reseptkøen og i andre køer.
Da det var min tur og jeg forkynner mitt ærend.
Jo, jeg skulle ha hatt noen små sprøyter sier jeg.
Hvor små da, sier den ungen jenta bak disken.
Tja, sier jeg Kan jeg få se på noen små typer.
Her har vi en på 1 ml og en på 2ml.
Den på 2ml passer bra sier jeg. Jeg tar hele 6 stykker sier jeg(for å slippe å komme tilbake hit i samme ærend på en god stund).
Men jeg trenger kanyler også.
Da har vi flere størrelser. Her er den minste, sier hun.
Det var smått sier jeg. Tror jeg må gå opp ett hakk.
Ja da har vi denne størrelsen, og det er den størrelsen som er mest vanlig til Subutex forkynner hun til meg, og samtidig til de som står i køen bak meg.
Øhh, javel, sier jeg lettere overrasket(og mine bange anelser slo dermed til).
Størrelsen passer sikkert bra sier jeg, og håper bare at det ikke står noen fremtidige potensielle arbeidsgivere rundt meg.
La meg få 6 av de også, sier jeg, litt varm i odet.
Nå har jeg i ettermiddag brukt 2 av disse på 2ml og med de kanylene som er mest brukt til Subutex, og jeg er veldig lykkelig og fornøyd, og like rusfri.
Kombinasjonen sprøyte og "subutex"-kanyle var ypperlig til å suge opp tynneste variant av lynlim fra flasken og deretter få limt på plass CA-hengsler.
Hva må en ikke tåle når en driver med denne fortreffelige hobbyen
Stein
Det var med bange anelser jeg besøkte apoteket på en travel lørdags formiddag for å kjøpe noen sprøyter. Det var kø overalt, i reseptkøen og i andre køer.
Da det var min tur og jeg forkynner mitt ærend.
Jo, jeg skulle ha hatt noen små sprøyter sier jeg.
Hvor små da, sier den ungen jenta bak disken.
Tja, sier jeg Kan jeg få se på noen små typer.
Her har vi en på 1 ml og en på 2ml.
Den på 2ml passer bra sier jeg. Jeg tar hele 6 stykker sier jeg(for å slippe å komme tilbake hit i samme ærend på en god stund).
Men jeg trenger kanyler også.
Da har vi flere størrelser. Her er den minste, sier hun.
Det var smått sier jeg. Tror jeg må gå opp ett hakk.
Ja da har vi denne størrelsen, og det er den størrelsen som er mest vanlig til Subutex forkynner hun til meg, og samtidig til de som står i køen bak meg.
Øhh, javel, sier jeg lettere overrasket(og mine bange anelser slo dermed til).
Størrelsen passer sikkert bra sier jeg, og håper bare at det ikke står noen fremtidige potensielle arbeidsgivere rundt meg.
La meg få 6 av de også, sier jeg, litt varm i odet.
Nå har jeg i ettermiddag brukt 2 av disse på 2ml og med de kanylene som er mest brukt til Subutex, og jeg er veldig lykkelig og fornøyd, og like rusfri.
Kombinasjonen sprøyte og "subutex"-kanyle var ypperlig til å suge opp tynneste variant av lynlim fra flasken og deretter få limt på plass CA-hengsler.
Hva må en ikke tåle når en driver med denne fortreffelige hobbyen

Stein
Comment