Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix - fly sammen i kveld?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Godt å se at nettverksdelen virker like "godt" som på G3,5.
    Hilsen Rune Marcussen

    MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
    T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
    JR DSX9

    Fitjar Modellflyklubb
    ---------------------------------------------------------------------------
    Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

    Comment


    • #17
      Hyggelig å fly med deg Morten hehe
      Espen Melby

      :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

      Comment


      • #18
        Originally posted by roadrune View Post
        Godt å se at nettverksdelen virker like "godt" som på G3,5.
        Mye mulig diverse brannmurer setter litt sperrer.
        Fikk koblet meg på en annen server (Morten også så jeg).
        Kan hende det hjelper å åpne opp for traffikk på portene som er i bruk.
        Har spilt noen slike spill oppigjennom og det er som regel der det stopper.

        Sitter forøvrig på Windows Vista så jeg vet ikke helt hvordan jeg får fikset slike ting enda. Har ikke rukket å sette meg inn i det.

        Til tross for at oppkoblinga mi ikke er av de kjappeste og mest stabile fikk jeg med meg nok til å skjønne at jeg bare får legge meg i hardtrening hehe
        Espen Melby

        :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

        Comment


        • #19
          Hei går det an å spille i lag om en har G3,5 og den andre har phoenix?
          Fly:
          AT-L
          Happy fly 20
          Katana V2 70

          Helikopter:
          Raptor 50 SE
          T-rex 450
          TWISTER MEDEVAC ARMY

          Comment


          • #20
            Originally posted by brede View Post
            Hei går det an å spille i lag om en har G3,5 og den andre har phoenix?
            hehe nei, dessverre.
            Phoenix jobber hardt med sin online del, den blir bedre og bedre for hver update.
            synd jeg ikke så denne posten før nå. Er alltid artig å fly med andre

            Kan hjelpe dere å "forwarde" portene for phoenix. (ikke lagt opp for alle ruterne enda.)
            How To Set Up Port Forwarding - Port Forward
            Go Lower! Lower.... To Low!

            Comment


            • #21
              Originally posted by esmel View Post
              Mye mulig diverse brannmurer setter litt sperrer.
              Fikk koblet meg på en annen server (Morten også så jeg).
              Kan hende det hjelper å åpne opp for traffikk på portene som er i bruk.
              Har spilt noen slike spill oppigjennom og det er som regel der det stopper.

              Sitter forøvrig på Windows Vista så jeg vet ikke helt hvordan jeg får fikset slike ting enda. Har ikke rukket å sette meg inn i det.

              Til tross for at oppkoblinga mi ikke er av de kjappeste og mest stabile fikk jeg med meg nok til å skjønne at jeg bare får legge meg i hardtrening hehe
              Hvis det er en port som stopper deg, så er fremgangsmåten akkyrat den samme som i xp, siden det er ruteren som styrer det, og ikke OS'et.

              I G3,5 er det diverse andre ting som stopper det i tillegg, det er fullt mulig å bruke en dag på å få det opp å gå....
              Hilsen Rune Marcussen

              MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
              T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
              JR DSX9

              Fitjar Modellflyklubb
              ---------------------------------------------------------------------------
              Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

              Comment


              • #22
                Originally posted by roadrune View Post
                Hvis det er en port som stopper deg, så er fremgangsmåten akkyrat den samme som i xp, siden det er ruteren som styrer det, og ikke OS'et.
                Du kan ha firewall både i router.. ekstern firewall-box og firewall-software på pc'en

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Illusion View Post
                  Du kan ha firewall både i router.. ekstern firewall-box og firewall-software på pc'en
                  Det stemmer, men nå var det altså snakk om å åpne porter, og det gjør du i ruteren.
                  Hilsen Rune Marcussen

                  MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
                  T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
                  JR DSX9

                  Fitjar Modellflyklubb
                  ---------------------------------------------------------------------------
                  Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

                  Comment


                  • #24
                    hvis brannmuren hadde sperret porten hadde vi vell ikke sett han på simmen?
                    Joakim L. T. 94-Modell
                    ---------------------------------------------------
                    Aeroworks - Extra 300
                    Extreme Flight - Yak 54E Profile
                    Crrc-Pro GF26I
                    EG - Yak 54 26cc
                    Kyosho - Edge 540 .50
                    C Goldberg - Cub med flottører
                    OMP - Katana V2

                    those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by roadrune View Post
                      Det stemmer, men nå var det altså snakk om å åpne porter, og det gjør du i ruteren.
                      Som sagt.. på generelt grunnlag.. du må åpne portene i alle brannmurer du har.. hardware og software.. har du software brannmur på din pc må du åpne der også uavhengig av om det er åpnet i routeren.

                      Jeg kjenner ikke til hva vista har av sikkerhetsmekanismer og eventuelle porter den potensielt kan blokkere

                      Comment


                      • #26
                        Ok, jeg trodde brannmuren til XP kun blokkerte evt. tillot programmer, uavhengig av hvilke porter det bruker?

                        Det skal sies at jeg ikke bruker brannmur, siden det er noe herk, så jeg er ikke veldig inne på det...
                        Hilsen Rune Marcussen

                        MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
                        T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
                        JR DSX9

                        Fitjar Modellflyklubb
                        ---------------------------------------------------------------------------
                        Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

                        Comment

                        Working...
                        X