Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kan ikke, vil ikke!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kan ikke, vil ikke!

    Jeg begynte å fly heli i begynnelsen av året og kjøpte da en t-rex 450. Ganske kjapt kom det en copterX også slik at jeg ble redundant. Nå har jeg kjøpt en 600 og en 500 på vei. I tillegg har jeg en honeybee som aldri fikk luft under skidsa før den havarerte.

    Problemet mitt nå er at det begynner å bli mye helikoptere, men jeg klarer rett og slett ikke å kvitte meg med dem (Selv om min bedre halvdel mer enn sjelden nevner at det faktisk ikke går å fly mer enn ett av gangen). På 450ene har jeg ganske mange hundre turer og det blir litt som å selge et kjæledyr føler jeg. Andre her som er heli/flyidioter OG lider av samlemani eller har jeg en unik lidelse??

    Eirik
    2 * T-rex 450
    1 * T-rex 500

  • #2
    Man selger da ikke barna sine?

    har ikke solgt ett eneste fly De ligger og samler støv og venter på at de kanskje skal få en siste tur en dag...
    Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

    Steinar B Johansen
    Lillehammer mfk

    Comment


    • #3
      Jeg har heller ikke solgt noen fly, blir jo glad i dem ......
      Er også glad i å bygge, det hjelper jo ikke stort på antallet.
      Samler seg opp alle steder i huset, har ca 50 stk liggende. 25-30 av dem er klare til å flys med. Sukk
      Min hjemmeside: http://www.smartweb.no/

      Per Nilsen
      Spikkestad

      Comment


      • #4
        Kjenner igjen det der. Har bare klart å kvitte meg med 2 Esky helier som jeg ga til klubben i tilfelle det dukket opp noen unge begynnere med svak økonomi.
        Ellers er det så langt bare 1 fly jeg har klart å kvitte meg med, ikke fordi jeg egentlig ville men fordi jeg anser flypuslespill med 1000 biter litt i overkant.

        Kan ikke helt se for meg at jeg kommer til å kvitte meg med greier om det ikke er for at puslespillene etter harde landinger blir for mektige

        Comment


        • #5
          Spør fruen hva hun skal med alle skoa og klærne, siden hun aldri kan bruke mer enn ett par om gangen!
          Det burde lette samvittigheten litt samtidig som fruen sikkert bare nevner dette mindre enn en sjelden gang i fremtiden....funka her!
          Anders Bruneberg
          Raufoss

          Comment


          • #6
            Originally posted by Holger View Post
            Spør fruen hva hun skal med alle skoa og klærne, siden hun aldri kan bruke mer enn ett par om gangen!
            Det burde lette samvittigheten litt samtidig som fruen sikkert bare nevner dette mindre enn en sjelden gang i fremtiden....funka her!
            På helifreak var det en som mente det burde være en ide å legge noen kroner i et glass hver gang man kræsjet og med jevne mellomrom gi det til fruen. På den måten burde man etterhvert bli oppfordret til å fly mye og dermed øke potensialet for kræsj. Usikker på om dette kun er teoretisk, men vært morro å teste!
            2 * T-rex 450
            1 * T-rex 500

            Comment

            Working...
            X